OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi nu en administratör till vår kund inom offentlig sektor! Vi söker dig som har en känsla och kunskap för system och är en fena på administration. Är det dig vi söker? Välkommen in med din ansökan!
Arbetsbeskrivning
Som administratör kommer ditt främsta uppdrag vara är att säkra tillgänglighet på upphandlade produkter i kundens sortiment, Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att:
• Säkerställa rätt lagernivåer på lagerlagda artiklar utifrån direkt och prognosticerat kundbehov
• Arbeta med in- och utfasningar av upphandlat sortiment
• Uppdatera lagernivåer och beställningspunkter i inköpssystem
• Leveransbevaka inleveranser och vid behov arbeta med leveranspåminnelser
• Uppdatera och underhålla affärssystemet med avtalade artiklar och löpande registervård
• Stödja lagerverksamheten för optimal operativ hantering av inkommande produkter och avvikelsehantering
• Medverka vid avtalsmöten
Vem är du?
Vi ser att du minst har en avslutad gymnasieutbildning, att föredra en eftergymnasial utbildning inom inköp eller liknande . Det är en fördel om du arbetat i en liknande verksamhet med frekventa avrop eller orderhantering. Du har hög IT-mognad, meriterande är om du har erfarenhet av IMI order eller liknande system, samt goda kunskaper i Officepaketet.
Du är en engagerad och strukturerad person som planerar ditt arbete väl och känner ett stort ansvar för att leverera alltid ett gott slutresultat som gör skillnad för våra kunder och oss själva.
Arbetet innebär varierande tempo då vi har hög omsättningshastighet på lagerlagda artiklar och korta ledtider ut mot kund. Du jobbar gärna tillsammans med andra och du har förmåga att skapa ett engagerande och effektivt samarbete. Du är lyhörd för andras kunskap och erfarenheter och delar gärna med dig.
Vad vi erbjuder
Ett konsultuppdrag med omfattning på heltid 100% med start så snart som möjligt och löper ca 6 månader, med chans till tillsvidareanställning. Du kommer att bli anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning och vara uthyrd till vår kund. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Kajsa Lidén via mail: kajsa.liden@jurek.se
Då urvalsprocessen och intervjuer sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se.
Om Jurek
Jurek är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52