Administratör sökes till uppdrag hos fackförvaltning!

Administratör sökes till uppdrag hos fackförvaltning!

Arbetsbeskrivning

Har du minst ett (1) års aktuell arbetslivserfarenhet som administratör och besitter en hög samarbetsförmåga? Känner du dig redo att ta dig an ett nytt spännande uppdrag? Då kan det vara just dig vi söker!
Om tjänsten
Vi på Perido söker en administratör till vår kund, en fackförvaltning med kontor beläget i centrala Stockholm. Arbetet sker under kontorstider, helgfria vardagar.
Dina arbetsuppgifter
Enheten arbetar med beställningar gentemot förvaltningar. Som administratör kommer man att arbeta med administrativ IT. Detta innebär beställning utav utrustning såsom mobiltelefon samt dator, program och behörigheter. Arbetsuppgifterna kommer bestå av följande,
Arbeta i ärendehanteringssystemet och ta nya beställningar.
IT- och telefonibeställarstöd
Arbeta med sina befintliga beställningar och strukturera arbetsdagen samt planering för kommande leveranser.
Arbeta tillsammans med kollegor gällande beställningar och olika frågor.

Dina egenskaper
För att lyckas i denna roll ser vi gärna att du är flexibel, noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt, besitter förmågan att arbeta självständigt och vågar ta egna initiativ. Viktigt att du är kommunikativ och besitter en god samarbetsförmåga, då uppdraget kräver en nära dialog med kollegor och externa parter. Avslutningsvis ser vi att du har ett lugnt och professionellt bemötande, är uppmärksam och prestigelös.
Låter detta som en rolig utmaning?
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
Gymnasieutbildning eller motsvarande
Minst ett (1) helt års aktuell arbetslivserfarenhet inom rollen
Mycket goda kunskaper i MS Office
Mycket god allmän systemvana
Kommunicera obehindrat på svenska i såväl tal som skrift

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag tillsvidare med 6 månaders provanställning. Tillträde omgående/enligt överenskommelse.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.

Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 33467 i ämnesraden.

Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 oktober 2022
  • Ansök senast: 10 november 2022

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024