Administratör sökes till uppdrag hos myndighet!

Administratör sökes till uppdrag hos myndighet!

Arbetsbeskrivning

Har du minst tre (3) års aktuell arbetslivserfarenhet som administratör och besitter en hög samarbetsförmåga? Trivs du bra i roller där du får vara med och koordinera samt stötta dina kollegors arbete? Känner du dig redo att ta dig an ett nytt spännande uppdrag? Då kan det vara just dig vi söker!
Om tjänsten
Vi på Perido söker en administratör till vår kund, en svensk myndighet med kontor beläget i Solna. Arbetet är belagt under kontorstid, måndagar till fredagar. På fredagar sker arbetet hemifrån.
Dina arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna i rollen som administratör kommer att variera men i huvudsak kommer man att arbeta med att stötta den ordinarie administratören med bland annat följande:
Förbereda för nyanställda genom att skicka ut checklistor
Göra beställningar
Uppdatera övriga listor
Föra protokoll
Göra mailutskick i projektet
Förbereda presentationer

Dina egenskaper
För att lyckas i denna roll ser vi gärna att du trivs med att vara spindeln i nätet, du är flexibel, noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt. Du besitter förmågan att arbeta självständigt och vågar ta egna initiativ. Viktigt är att du är kommunikativ och besitter en god samarbetsförmåga, då uppdraget kräver en nära dialog med såväl interna som externa parter. Avslutningsvis ser vi att du har ett lugnt och professionellt bemötande, är uppmärksam och prestigelös.
Är du vår nästa stjärna?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
Gymnasium eller likvärdig utbildning
Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent
Mycket goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag med en uppdragslängd på fem (5) månader. Tillträde 2så snart som möjligt.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Om du har frågor eller funderingar så är du välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 33583 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 800 konsulter på uppdrag över hela landet. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 december 2022
  • Ansök senast: 12 januari 2023

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024