OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du minst ett (1) års aktuell arbetslivserfarenhet som administratör och besitter en hög samarbetsförmåga? Trivs du bra i roller där du får vara med och koordinera samt stötta dina kollegors arbete? Känner du dig redo att ta dig an ett nytt spännande uppdrag? Då kan det vara just dig vi söker!
Om tjänsten
Vi på Perido söker en administratör till vår kund, ett svenskt universitet med kontor beläget i centrala Stockholm. Universitetet är i behov av förstärkning inom gruppen som arbetar med granskning av reseräkningar och utlägg.
Dina arbetsuppgifter
Som administratör i detta uppdrag kommer man att arbeta med granskning av reseräkningar och ge support till användare i ett nytt resesystem. Granskningen innefattar att kontrollera att allt underlag som behövs finns och att rätt uppgifter finns uppladdat i resesystemet. Man kommer även att registrera vissa engångsarvoden till personal bosatt utomlands där kontakt med personer samt Skatteverket ingår.
Beskrivning av arbetsuppgifter,
Arbeta med granskning och färdigställande av reseräkningar samt övriga utlägg
Boka resor åt gäster
Registrera arvoden för utomlands bosatta personer
Inhämta relevant information från gäster, ofta på engelska
Kontakt med Skatteverket vid ansökan om SINK
Ge medarbetare support och hjälp med hur reseräkningar ska registreras via mejl, videochat, telefon eller personligt möte på svenska eller engelska
Dina egenskaper
För att lyckas i denna roll som administratör ser vi gärna att du är flexibel, noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt. Du besitter förmågan att arbeta självständigt och vågar ta egna initiativ. Viktigt är att du är kommunikativ och besitter en god samarbetsförmåga, då uppdraget kräver en nära dialog med såväl interna som externa parter på både engelska och svenska. Avslutningsvis ser vi att du har ett professionellt bemötande, är uppmärksam och prestigelös.
Är du vår nästa stjärna?
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
Gymnasium eller likvärdig utbildning
Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, i såväl tal som skrift
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2023-03-31. Tillträde 2022-11-01.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 33492 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.