Administratör sökes till uppdrag till centrala Stockholm!

Administratör sökes till uppdrag till centrala Stockholm!

Arbetsbeskrivning

Har du minst ett (1) års aktuell arbetslivserfarenhet som administratör och besitter en hög samarbetsförmåga? Trivs du bra i roller där du får vara med och koordinera samt stötta dina kollegors arbete? Känner du dig redo att ta dig an ett nytt spännande uppdrag? Då kan det vara just dig vi söker!
Om tjänsten
Vi på Perido söker omgående en administratör till vår kund, en myndighet i centrala Stockholm. Det är ett uppdrag på 37,4 timmar/vecka, en omfattning på ca 90 procent. Det går även att diskutera en lägre omfattning för tjänsten.
Dina arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna består av diverse chefssekreteraruppgifter, bland annat,
Kalenderhantering
Kontakter med resebyrån
Hantering av agendor till ledningsgrupp
Sköta viss korresepondense med kunder och utländska kontakter
Kan även förekomma andra administrativa uppgifter

Dina egenskaper
För att lyckas i denna ser vi gärna att du är flexibel, noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt, besitter förmågan att arbeta självständigt och vågar ta egna initiativ. Viktigt att du är kommunikativ, trivs med att prata engelska och besitter en god samarbetsförmåga, då uppdraget kräver en nära dialog med chefer, medarbetare och externa parter såsom utländska kontakter. Avslutningsvis ser vi att du har ett lugnt och professionellt bemötande, är uppmärksam och prestigelös.
Är du vår nästa stjärna?
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
Gymnasium eller likvärdig utbildning
Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift

Omfattning och tillträde
Deltid 37,4 h/vecka, konsultuppdrag med en uppdragslängd på 5 månader. Tillträde omgående innan 2022-10-25/enligt överenskommelse.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 33473 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 oktober 2022
  • Ansök senast: 11 november 2022

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024