Administratör sökes till upphandlingsenhet i Järfälla

Administratör sökes till upphandlingsenhet i Järfälla

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en administrativ stjärna med erfarenhet av upphandling/inköp! Start för uppdraget är omgående - vänta inte med din ansökan!

Om uppdraget

I denna roll kommer du få stötta vår kunds verksamhet med administrativt stöd. Konsultuppdraget hos vår kund i Järfälla börjar omgående och pågår fram till 31 december. Möjlighet till arbete finns på heltid eller lägre grad. Möjlighet till distansarbete på ca. 50% finns efter upplärning.

Dina arbetsuppgifter

Exempel på arbetsuppgifter:

- Hantera funktionsbrevlåda: frågor som kommer in både internt och externt
- Administration kring upphandlingar, avtal, avtalsförlängningar, etc.
- Utelämnande av handlingar
- Ta fram lathundar
- Stöd vid framtagande av statistik


Vid behov arbetar du även med att göra direktupphandlingar samt förnyade konkurrensutsättningar.

Dina kvalifikationer

För att bli relevant för denna roll ser vi gärna att du har erfarenhet av upphandlingar eller inköp, samt administrativt arbete som exempelvis registrator. Du har även en relevant utbildning inom exempelvis ekonomi på gymnasienivå eller högre.

Vi ser även att du har lätt att sätta dig in i olika delar i arbetet, och du ser förbättringsmöjligheter och bidrar till utveckling. Ytterligare har du en god samarbetsförmåga och ett pedagogiskt kommunikationssätt.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Juuli Vainio, juuli.vainio@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 070 889 2300.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 april 2023
  • Ansök senast: 28 april 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023