OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu växer Proffice Gävle så det knakar! Vi söker därför dig som kan fungera som en administrativ resurs inne på vårt kontor. Arbetsuppgifter: Som administratör fyller du en viktig roll i vår uthyrningsprocess genom att administrativt stötta den dagliga verksamheten på Gävlekontoret i vår strävan att vidare expandera.Du kommer att arbeta med kontorsadministration och ansvara för administrativt stöd internt.Detta innebär ett nära samarbete med all personal på kontoret vilket till stor del innefattar personaladministration av våra konsulter.I arbetet ingår även allmän kontorsadministration.Kvalifikationer/Arbetslivserfarenhet: Vi söker dig som har förutsättningarna, viljan och intresset av att jobba som administratör.Du har minst 3-årigt gymnasium, erfarenhet av administrativt arbete och goda kunskaper inom MS-Office.Meriterande är om du tidigare har arbetat med personaladministration samt att du har grundläggande ekonomiska kunskaper och gärna erfarenhet av ekonomiadministration.Personliga egenskaper: Som person är du flexibel och har lätt för att samarbeta.Du har ett väl utvecklat ordningssinne samt förmåga att arbeta under tidspress.Viktigt är att du självständigt kan driva och prioritera arbetsuppgifter inom ditt område.En förutsättning för ett bra samarbete oss emellan är att du är prestigelös och har viljan och intresset att ta dig an de olika uppgifter situationen kräver.Tjänsten är som ambulerande konsult internt på vårt kontor, med en provanställning om 6 månader.