Administratör sökes till Västtrafik – 50%

Administratör sökes till Västtrafik – 50%

Arbetsbeskrivning

Är du en hjälpsam kollega som letar efter en deltidsroll på 50%? Besitter du egenskaper som noggrann, strukturerad och effektiv? Då kan det vara dig vi söker! Läs gärna vidare!
Om tjänsten
Vi på Perido hjälper nu vår kund Västtrafik att hitta en Administratör som ska arbeta på 50%. Västtrafik arbetar dagligen med att se till så gemene man kan ta sig från punkt A till punkt B, med hållbarhet och miljö i fokus. Tjänsten är placerad i centrala Göteborg.
Dina arbetsuppgifter
Som administratör för den här tjänsten kommer du att arbeta i en samverkansorganisation där Västtrafik ingår tillsammans med andra parter i Göteborg. Syftet är att säkerställa att invånarna i Göteborg enkelt och tryggt ska kunna nå sin destination under den intensiva byggperiod som staden befinner sig i. Du arbetar på Västtrafiks avdelning ”Affärsstöd”.
Vad gäller arbetsuppgifterna kommer du att ha en central roll kring verksamhetens möteshantering, konferensplanering och liknande evenemang. Du kommer att ansvara för alla förberedelser inför möten, såsom att skapa dagordningar, boka och planera konferenser, möten och kallelser. Du kommer att se till att alla påminnelser skickas ut i tid och arbeta i SharePoint. Ditt ansvar inkluderar även förberedelse av fikan till möten. Under mötena kommer du att ta minnesanteckningar och efteråt sammanställa en sammanfattning av vad som diskuterats och beslutats.
Dina egenskaper
Vi söker dig som är social, serviceinriktad, noggrann och strukturerad i ditt arbete. Som person är du ödmjuk, lyhörd och hjälpsam. Du kan arbeta effektivt, självgående samt har lätt för att ta egna initiativ. Vi ser också att du trivs bra i samarbete med andra. Vidare är du trygg i dig själv, ambitiös och målmedveten, med god känsla för professionellt bemötande. Slutligen, om du är en positiv och tillmötesgående person som ser känner att arbetsuppgifter och egenskaper stämmer in på dig så är du varmt välkommen med din ansökan! Vi ser fram emot att läsa den!
Vi söker dig som har:
Relevant yrkesbakgrund
Erfarenhet av att skriva minnesanteckningar, skicka kallelser och mötesinbjudningar
God administrativ kompetens
Goda kunskaper i Officepaketet, Teams och SharePoint-lösningar
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift

Omfattning och tillträde
Deltid på 50%, konsultuppdrag till 2023-12-31. Tillträde omgående.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida direkt via annonsen. Notera att vi inte tar emot ansökningar via mejl. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Om du har några övriga frågor är du även varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se. Ange tjänsten referensnummer 33676 i ämnesraden. Du kan också kontakta ansvarig rekryterare direkt på sandra.gudmundsson@perido.se
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 900 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 januari 2023
  • Ansök senast: 10 februari 2023

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024