OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Qwork är rekryterings- och bemanningsföretaget som hjälper Dig att hitta rätt väg på arbetsmarknaden. Vi finns verksamma inom de flesta affärsområden, exempelvis ekonomi, IT, handel, industri och administration. Vare sig du är ny på arbetsmarknaden eller har lång och gedigen erfarenhet kan vi genom vår kunskap och våra nätverk ge dig ett stort försprång då du är på jakt efter Ditt nästa jobb. Vår vision är att vara det personliga bemanningsföretaget där du tillhandahåller viljan och motivationen och vi bidrar med möjligheterna och kontakterna. Vill du läsa mer om oss och vad vi kan erbjuda, gå då in på vår hemsida www.qwork.se. Är du representativ, effektiv, noggrann och vill jobba med ett glatt gäng kan det här vara jobbet för dig! Vår kund är ett företag som arbetar med chefsrekrytering. Du kommer att vara baserad på deras Stockholmskontor, som är beläget på Östermalm. Där arbetar idag 12 personer och de är i behov av en person som kan vara lite utav en back-up till deras "allt-i-allo". Du kommer att bli inringd vid behov, det kan vara vid sjukdomar, semestrar etc. Arbetstiderna kommer att vara veckodagar kl 9.00-15.00. En av dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå i att ha översikt över vad som händer på kontoret, såsom planerade besök, personaltillgänglighet och inköpsbehov. Du kommer också att välkomna kunder och gäster på bästa möjliga sätt, svara i telefon, hjälpa till med arkivering och posthantering m.m. Du hanterar svenska och engelska väl i tal och skrift samt har god datorvana. Kanske är du studerande och vill ha en extra inkomst. Det är viktigt att du ser på det här arbetet långsiktigt. Nyckelord för dig som person bör vara alert, energisk, engagerad, representativ, anpassningsbar samt serviceminded. Tycker du att detta stämmer in på dig, skicka in en ansökan redan idag!