OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Beskrivning:
Nu söker Kornboden en administratör till en av våra kunder i Solna. Uppdraget kommer att betså av följande uppgifter:
• Hantering kring mötesarrangemang exempelvis bokning av lokal, inbjudan samt att skriva mötesprotokoll och minnesanteckningar från workshops och dylika aktiviteter.
• Uppföljning av budget och tidsredovisning samt sammanställning av dessa i samband med tertialuppföljning och årsredovisning.
• Fakturahantering och samordning av semesterplanering
• Allmänt administrativt stöd till verksamheten
Uppdraget ska starta så fort som möjligt och pågå i ungefär ett halvår.
Kvalifikationer:
Du som söker ska ha gymnasieutbildning och minst ett års erfarenhet av att arbeta som administratör. Du ska ha erfarenhet att hantera avtal, reseräkningar och fakturor. Du ska även ha kunskap om Palasso och Agresso samt vana av att arbeta i Officepaketet. Som person ska du vara serviceinriktad, noggrann och har god samarbetsförmåga.
Anställningsform:
Visstid, 6 mån
Sysselsättningsgrad:
Heltid
Arbetstid och lön:
Dagtid/Fast lön
Övrig information:
Urval sker löpande så ansök redan idag!
Kornboden arbetar med tjänsterna; bemanning, rekrytering, och interim management. Vi har hjälpt stora och små företag, i storstad och i glesbygd sedan 1996. Våra kunder finns både inom privat och offentlig sektor. Vi har mer än 15 års erfarenhet av - Rätt person, på rätt plats med rätt kompetens!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Forslund, Kandidatansvarig
Hans-Olof Jonsson, Rekryteringskonsult Kornboden
070-681 32 70
Joel Eriksson, Konsultchef
063-194346
Christoffer Sjöstedt,
Joel Eriksson, Konsultchef
Joel Eriksson, Kandidatansvarig
063-194346
Robert Nilsen,
063-19 43 30
Camilla Enarsson, Konsultchef
063-19 43 30
Linda Forslund, Kandidatansvarig
019-689 01 32
Jens Olsson, Rekryteringskonsult
060-7890501