Administratör - spännande statligt verk

Arbetsbeskrivning

Perido Skills söker en administratör/Sektionschefsassistent för stöd till ett antal sektionschefer vilka arbetar med systemutveckling och projektledning, på ett spännande statligt verk i centrala Stockholm. Du kommer att arbeta med administration runt möten, budget, resursplanering, och introduktion av nyanställda. Dina arbetsuppgifter kommer bl a att bestå av att sköta mötesbokningar, föra protokoll sammanställa budgetunderlag, delta i budgetarbete, upprätthålla uppföljning och information, stödja och kvalitetssäkra i samband med resursplanering, rekrytering o konsultupphandling. Kravprofil - 3-årigt Gymnasium - 1 års erfarenhet som Projektadministratör eller motsvarande - Goda kunskaper i Word och Excel - Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska - Meriterande med grundläggande kunskaper om ekonomi - Meriterande med kunskaper inom resursplaneringsverktyg (t ex Clarity) Du är flexibel och serviceinriktad och har en god social kompetens. Du är noggrann och strukturerad. Du kan arbeta självständigt och har en god initiativförmåga. Obs! Kontroll i belastningsregistret kommer att ske gällande den sökande som ska få tjänsten.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido Skills AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 20 augusti 2008
  • Ansök senast: 19 september 2008

Postadress

Stora Nygatan 27
STOCKHOLM, 11127

Liknande jobb