OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om jobbet
Vi söker två nya administratörer till ett härligt företag i Stockholm.
Detta jobb omfattar arbetsuppgifter som
Orderhantering via elektroniskt ordersystem/affärssystem, kontakt med leverantör via mail.
Olika typer av kontorsarbete tex vara ansvarig för ett mindre lager, inköp och inventering.
Kundservice via telefon och mail
Om dig
I rollen som administratör ska du gärna vara IT-kunnig och serviceinriktad.
Kravet här är att du har hjärtat på rätt ställe och villig att jobba hårt. I rollen behöver du tänka utanför boxen och få saker gjorda. Du ska vara bekväm med rutiner och ha förmåga att prioritera samt kunna jobba under viss tidspress. För att kunna hantera detta arbete är det viktigt med noggrannhet och ha en känsla för siffror.
Krav/Meriterande
Mycket god kunskap i svenska och engelska i både tal och skrift.
Gymnasieutbildning
Datakunskaper
Tidigare servicearbeten är mycket meriterande
Om Prowork
Vi är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsbolag som grundades 2013. Vi ger oss inte förrän våra kunder har fått rätt personal på rätt plats! Kunskap om den bransch vi jobbar med i kombination med ett högt engagemang är det vi lever på.
Vi samarbetar med kunder som är stora och väletablerade men också med mindre enskilda firmor, just för att kunna matcha behov hos kunden med kandidatens erfarenhet och kompetens på bästa sätt.
Kontaktpersoner på detta företaget
chef marcus rossinen
0706609860