OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företaget
Zeldio är troligen Halmstads snabbast växande tech-startup. Vi utvecklar framtidens tjänster som ska vara med och förändra branscher i grunden. Målet är att skapa produkter som ska vara skalbara och ha möjligheten att etableras över hela världen. Med Lumit vill vi digitalisera hur restauranger tar emot och hanterar beställningar. Lumit är en tjänst som möjliggör för restaurangens kunder att beställa mat direkt från restaurangens egen hemsida eller app.
Vår affärsidé bygger på långsiktiga relationer med restaurangerna där vi ökar lönsamheten för både de och oss samtidigt som slutkund får en bättre helhetsupplevelse. Allt detta samtidigt som vi medarbetare trivs, har roligt och utvecklas tillsammans.
2020 etablerade vi Lumit på den halländska marknaden och nu 2022 används tjänsten av restauranger runtom i hela Sverige.
Arbetsuppgifter
Ditt huvuduppdrag kommer vara att se till att våra anslutna restauranger får den support och det stöd som de behöver. Du kommer svara i vår supporttelefon när en restaurang har ett problem. Alternativt ringa upp restaurangen i förebyggande syfte när du ser ett problem som uppstår kring deras restauarang i våra system. Ditt mål kommer vara att se till att våra kunder lyckas långsiktigt genom oss, det är bara då vi på Lumit lyckas.
När det inte finns några aktiva supportärenden kommer du att arbeta med att lägga in nya kunder i vårt interna system och mata in restaurangernas menyer i våra egenutvecklade verktyg. Du kommer även packa upp och installera terminaler innan dessa skickas ut till restaurangerna.
Arbetstider
Arbetet sker med ett roterande schema på tre veckor, varav du arbetar en helg och är långledig torsdag till söndag en helg.
Under tre-veckorsperioden arbetar du åtta arbetsdagar dagtid på vårt kontor i Halmstad och sex dagar har du möjlighet till distansarbete då du arbetar eftermiddag-kväll fram till 22.00. Två av dessa dagar är lördag-söndag.
Din Profil
För att trivas i rollen måste du gilla att prata i telefon och hitta kreativa lösningar på problem som uppstår.
Du bör ha ett intresse för den digitalisering som marknaden och vårt samhälle står inför. Det är meriterande om du har en teknisk förståelse och erfarenhet av IT-tjänster.
Du har god datorvana, gillar att lösa mindre tekniska problem och framför allt är du noggrann när du genomför ditt arbete.
Du är en lösningsorienterad lagspelare som tycker det är viktigt med service till våra kunder.
Heltid. Provanställning som övergår till tillsvidareanställning. Tillträde snarast.
Sista ansökningsdag är 27/4 2022.
Ansökan
Du skickar din ansökan till jobb@zeldio.com
Märk ansökan med ”Administration och support”.
För frågor om tjänsten, kontakta vår externa partner som sköter rekryteringen: Carl Mårtensson, 0720-92 90 66, carl.martensson@curonova.se