Administratör & Support till företag inom förnybar energi

Administratör & Support till företag inom förnybar energi

Arbetsbeskrivning

Vår kund är ett scale-up bolag inom förnybar energi som arbetar med att tillhandahålla elbilsladdning till bostadsrättsföreningar. Vi söker nu dig som är strukturerad och serviceinriktad för att stötta dem med administration och support. Vill du bidra till att rädda världen en laddning i taget? Då är det dig vi söker.

OM TJÄNSTEN
I rollen som Operations Admin & Support kommer du att arbeta fokuserat med administration och support. Du ger support via mail till kunder, som främst består av bostadsrättsföreningar och privatpersoner, i ärenden som rör frågor gällande elbilsladdning. Utöver det ansvarar du även för administration i system, vilket innebär bland annat att registrera kunddata och städa bland befintlig data för att säkerställa att systemen är uppdaterade och korrekta. Du kommer även att förbereda all data inför en kommande automation av systemen.

Detta är en junior tjänst där vi lägger stor vikt vid din personlighet och ditt intresse för samt vilja att lära dig mer om teknik. Tjänsten är ett konsultuppdrag via Academic Work med start i början av augusti (gärna v.32) som förväntas pågå 6 månader med möjlighet till förlängning. Du kommer att arbeta från kontoret i Hammarby Sjöstad tillsammans med dina kollegor som är ett ungt team med mycket energi och härlig stämning.

Varför jobba hos vår kund?
- Hållbarhet: Du får vara med och göra skillnad genom att arbeta för ett företag som fokuserar på hållbarhet och förnybar energi och att rädda världen - en laddplats i taget.
- Arbetsmiljö: En trevlig, social och inspirerande arbetsmiljö med ett team som stöttar varandra och har kul tillsammans.
- Tillväxtfas: Vår kund befinner sig i en spännande tillväxtfas, vilket ger möjligheter för personlig och professionell utveckling.

Du erbjuds
- Möjligheten att utvecklas inom administration och support inom Operations på ett spännande scale-up bolag inom tech
- En dedikerad konsultchef från Academic Work som följer upp din trivsel och utveckling på uppdraget

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Agera stödfunktion internt och externt
* Ge support till kunder via mail
* Administration i system
* Registrera kunddata
* Organisera och rensa data


VI SÖKER DIG SOM
- Har tekniskt intresse och vill lära sig tech
- Har junior erfarenhet inom administration eller service
- Har rätt personliga egenskaper för tjänsten
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, då båda språken används i det dagliga arbetet

Det är meriterande om du:
- Är nyexaminerad från en utbildning inom teknik

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Strukturerad
- Serviceinriktad
- Ansvarstagande
- Social

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 juli 2024
  • Ansök senast: 9 augusti 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb