OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar fram till 31 augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Soltech Energy Solutions. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv.
Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida.
Om företaget:
Soltech Energy Solutions är ett helägt dotterbolag inom Soltechkoncernen, en av de största spelarna på den svenska solenergimarknaden. Soltechkoncernen är idag noterat på börsmarknaden och har verksamhet i Sverige, Nederländerna och Spanien. Företaget har över 30 års erfarenhet av att utveckla innovativa och förnybara energianläggningar med en unik designstrategi, som skapar lönsam och framtidssäker el-produktion åt industri och kommersiella fastigheter.
Nu söker Soltech Energy Solutions en administratör-och supportmedarbetare till deras huvudkontor i Jönköping. Här blir du en del av ett sammansvetsat team med familjär stämning och högt i tak.
Arbetsuppgifter:
Som administratör har du en koordinerande roll där du ansvarar för uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Din arbetsdag är varierande då du arbetar med de administrativa uppgifter som är mest prioriterade för stunden. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består bland annat i att svara på mail och samtal ifrån kunder, övervaka larmportalen och att stötta driften med olika administrativa ärenden, så som att hitta information eller lokala elektriker. Du kommer även att svara på växeltelefonen.
Du säkerställer kvalitet i alla led och fungerar som en viktig länk mellan kollegor och kunder. Därtill har du även ett nära samarbete med både kunder och kollegor.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Kunskap i Office-paketet
• Det är meriterande med tidigare erfarenhet av administrativt arbete samt tekniskt kunnande
• Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska
För att trivas i rollen är du självgående och tar egna initiativ i ditt arbete samt trivs i en roll som innebär att du agerar lösningsfokuserat. Vidare strukturerar du ditt arbetssätt självständigt och har förmågan samt intresset att samarbeta med andra. Du har även förmågan att snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt i arbetet. Slutligen är du en kvalitetsmedveten person som värderar att alltid leverera god service.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Jönköping, Stigamo
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund