Administratör- support vid affärssystemsbyte

Administratör- support vid affärssystemsbyte

Arbetsbeskrivning

Vill du vara med och supportera e-handelsteamet hos vår dagligvarukund i Stockholm? Sök konsultuppdraget som administratör!

Gillar du att fångar möjligheter till förbättringar? Har du förmågan att skapa struktur och ordning? För kunds räkning söker vi dig, administratör, som är noggrann, strukturerad och har en förmågan att dokumentera arbetssätt, rutiner och processer samt att sprida kunskap effektivt till dig omgivning. Gillar du mat så är det ett stort plus. Möjlighet finns att arbeta hemifrån 2 dagar i veckan.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Vi erbjuder dig en roll och utvecklande roll inom e-handelteamet där du blir en viktig tillgång i arbetet och ett stöd för kollegor i organisationen. En position där du kommer få möjlighet att bidra med din erfarenhet men även lära dig av erfarna kollegor.

Som konsult hos oss på TNG blir du en betydelsefull medarbetare som gör skillnad. Vi tycker därför att det är viktigt att du har en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen, schyssta anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Kunden  kommer under hösten att byta ut sitt e-handelssystem. Detta ska ske på 350 butiker där målet är att migrera 30 butiker i veckan. Rollen innebär support till butikerna under migreringen. Du kommer jobba med många kontaktytor bland handlare inom Sverige vilket ställer krav på lyhördhet. Du kommer i din roll att arbeta och samverka med stora delar av e-handelsorganisationen för att tillsammans skapa ett förstklassigt affärsstöd. Arbetet innefattar daglig kontakt med butikspersonal via telefon och mejl.

Uppdraget kommer att börja med en intensiv utbildning tillsammans med teamet med start i augusti. Då ingår även utbildning i butik och resor kan förekomma.

ROLLEN INNEBÄR I KORTHET

• Samordningsansvar
• Ansvara för struktur och ordning i projektet
• Mycket kontakt med lokala handlare
• Processförbättringar
• Förmedla kunskap till övriga organisationen

VEM ÄR DU?

För att trivas i rollen tror vi att du har arbetat och är kompetent inom områdena kundservice och support. Har någon slags erfarenhet från butik. Det kan vara att du själv plockat varor eller jobbat i kassan. 
Du har ett bra kundbemötande – både skriftligen och via telefon – och din personliga servicenivå är hög. För att lyckas i rollen behöver dina kunskaper i svenska vara mycket goda i både tal och skrift  likaså dina kunskaper i engelska. Du är bekväm och kunnig i användande av Microsoft Office-produkterna (Outlook, Word, Excel, Powerpoint).  För att trivas i denna roll bör du uppskatta att arbeta i en föränderlig miljö och ta eget ansvar.

INTRESSERAD?
Start 24 augusti och uppdraget pågår i ca 1 år. Tjänsten är på 100% med placering i Solna

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 3 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 juli 2022
  • Ansök senast: 31 juli 2022

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024