OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med och supportera e-handelsteamet hos vår dagligvarukund i Stockholm? Sök konsultuppdraget som administratör!
Gillar du att fångar möjligheter till förbättringar? Har du förmågan att skapa struktur och ordning? För kunds räkning söker vi dig, administratör, som är noggrann, strukturerad och har en förmågan att dokumentera arbetssätt, rutiner och processer samt att sprida kunskap effektivt till dig omgivning. Gillar du mat så är det ett stort plus. Möjlighet finns att arbeta hemifrån 2 dagar i veckan.
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Vi erbjuder dig en roll och utvecklande roll inom e-handelteamet där du blir en viktig tillgång i arbetet och ett stöd för kollegor i organisationen. En position där du kommer få möjlighet att bidra med din erfarenhet men även lära dig av erfarna kollegor.
Som konsult hos oss på TNG blir du en betydelsefull medarbetare som gör skillnad. Vi tycker därför att det är viktigt att du har en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen, schyssta anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Kunden kommer under hösten att byta ut sitt e-handelssystem. Detta ska ske på 350 butiker där målet är att migrera 30 butiker i veckan. Rollen innebär support till butikerna under migreringen. Du kommer jobba med många kontaktytor bland handlare inom Sverige vilket ställer krav på lyhördhet. Du kommer i din roll att arbeta och samverka med stora delar av e-handelsorganisationen för att tillsammans skapa ett förstklassigt affärsstöd. Arbetet innefattar daglig kontakt med butikspersonal via telefon och mejl.
Uppdraget kommer att börja med en intensiv utbildning tillsammans med teamet med start i augusti. Då ingår även utbildning i butik och resor kan förekomma.
ROLLEN INNEBÄR I KORTHET
• Samordningsansvar
• Ansvara för struktur och ordning i projektet
• Mycket kontakt med lokala handlare
• Processförbättringar
• Förmedla kunskap till övriga organisationen
VEM ÄR DU?
För att trivas i rollen tror vi att du har arbetat och är kompetent inom områdena kundservice och support. Har någon slags erfarenhet från butik. Det kan vara att du själv plockat varor eller jobbat i kassan.
Du har ett bra kundbemötande – både skriftligen och via telefon – och din personliga servicenivå är hög. För att lyckas i rollen behöver dina kunskaper i svenska vara mycket goda i både tal och skrift likaså dina kunskaper i engelska. Du är bekväm och kunnig i användande av Microsoft Office-produkterna (Outlook, Word, Excel, Powerpoint). För att trivas i denna roll bör du uppskatta att arbeta i en föränderlig miljö och ta eget ansvar.
INTRESSERAD?
Start 24 augusti och uppdraget pågår i ca 1 år. Tjänsten är på 100% med placering i Solna
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac
Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström
Marcus Eriksson
Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07