Administratör Supportcenter, Järfälla

Administratör Supportcenter, Järfälla

Arbetsbeskrivning

Sodexo har arbetat med hjälpmedelsverksamhet sedan 2003. Vår verksamhet omfattas av rådgivning, utprovning, utbildning, teknisk service, specialanpassning, lager, distribution, orderservice, avrop och rekonditionering. Vi vill att våra tjänster ska vara det bästa alternativet för den enskilda människan, för företaget, miljön och ekonomin.

I våra lokaler i Sundbyberg finns våra hjälpmedelskonsulenter och anpassningstekniker som kan rådgöra och prova ut hjälpmedel utifrån specifika behov.
I Järfälla norr om Stockholm finns vårt huvudlager, Supportcenter och Distribution utgår ifrån. Mer information finns på vår hemsida http://sodexohjalpmedelsservice.se/

Vi söker nu medarbetare till vårt team Supportcenter, ett team som i dagsläget består av 9 st personer som rapporterar till Arbetsledare Supportcenter. Att arbeta hos oss är varierande, utmanande och kräver stort personligt engagemang.

Du kommer att hantera order, orderbekräftelser, ha daglig kontakt med våra kunder och leverantörer samt andra administrativa arbetsuppgifter som är vanligt förekommande inom Hjälpmedelslogistik.

Din bakgrund bör vara inom service och administration och det är en fördel om du tidigare har arbetat med telefonsupport eftersom detta utgör en stor del av arbetsdagen. Vi arbetar flexibelt och arbetsuppgifterna kan vara varierande. Det är därför viktigt att du är prestigelös, öppen och nyfiken samt se det som en självklarhet att skapa en god stämning på arbetsplatsen.

Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak att bestå av:


• Registrera, hantera, planera, fördela och skicka order i våra affärssystem (bl.a. Visma Business)
• Daglig kontakt med kunder och leverantörer och ge support via telefon, e-post och chatt
• Avropshantering
• Leveransuppföljning
• Registervård
• Hantera ekonomiadministrativa uppgifter, t.ex. Kontera fakturor

Kvalifikationer:


• Kunna uttrycka dig väl i både svenska och engelska och i tal och skrift
• Goda kunskaper i telefon-/callcentersupport är meriterande
• Goda kunskaper i Officepaketet med inriktning excel och word
• Gärna erfarenhet av affärssystem Visma eller liknande

Personliga egenskaper:


• Är självgående och vågar ta egna beslut i det dagliga arbetet
• Som person är du serviceinriktad, strukturerad, noggrann och planerande
• Du har förmågan att lyssna, kommunicera och förstå kundens behov
• Är positiv och trivs att arbeta i grupp och arbeta mot tydliga mål
• Har erfarenheter av logistikprocesser
• Vara delaktig i förändringsarbete och ha förmågan att följa upp och effektivisera rutiner
• Du delar våra värderingar - Laganda, Serviceanda och Utveckling.

Om anställningen:
Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning, heltid 100 %, dagtid (kl 08:00-16:40).
Vi tillämpar individuell lönesättning.
Placering är Bruttovägen 9 i Järfälla.
Tillträde 2023-11-01 eller enligt överenskommelse. 

 
Vid frågor är du välkommen att kontakta Anna Perkins på anna.perkins@sodexo.com.



Välkommen att söka!

Kontaktpersoner på detta företaget

Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper

LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy  Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sodexo AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 oktober 2023
  • Ansök senast: 31 oktober 2023

Besöksadress

Muréngatan
None

Postadress

Box 47620
Stockholm, 11794

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

CUSTOMER SERVICE ADMINISTRATOR

25 november 2024

25 november 2024