ADMINISTRATÖR - Svenstigs Bil AB

Arbetsbeskrivning

Svenstigs Bil AB är auktoriserade återförsäljare av Audi, Volkswagen och Skoda personbilar, Volkswagen transportbilar och Scania lastbilar. Vi finns representerade på fyra orter. Huvudkontoret finns i Värnamo och övriga orter som vi finns på är Gislaved, Smålandsstenar och Halmstad. Vid vår Scania-anläggning i Värnamo och Smålandsstenar finns försäljning och service av lastbilar och släp samt en specialiserad bussverkstad. Förutom försäljning driver Svenstigs även en komplett servicemarknad för samtliga märken vi är återförsäljare för, samt för Seat personbilar. Totalt har Svenstigs ca 150 anställda varav ca 35 arbetar inom Scaniaverksamheten, och omsätter ca 950 Mkr. Svenstigs Bil är kvalitetscertifierade enligt ISO 9001 och miljöcertifierade enligt ISO 14001. www.svenstigs.se

VI SÖKER EN ADMINISTRATÖR TILL SVENSTIGS I GISLAVED!

Har du erfarenhet av administrativt arbete?

Gillar du en omväxlande vardag?

Har du koll på läget, är noggrann och lösningsorienterad?

Vi kan ha den perfekta tjänsten för dig! Just nu söker vi för omgående start en administratör med stort A. Du blir viktig för vår verksamhet och våra kunder. Du hanterar den administrativa supporten för verksamheten, som ibland kan vara hektisk där vi behöver din snabbhet, ibland utmanande där vi behöver din noggrannhet och ibland kundrelaterat där vi behöver ditt driv och din servicekänsla. Det bästa av allt är att du kommer tillhöra ett starkt och framgångsrikt team med högt kundfokus, som gillar att överträffa kundernas förväntan.

Din arbetsvecka är varierande. Exempel på uppgifter:

• Fakturakontroll
• Garantihandläggning
• Uppföljning av interna processer och framtagning av statistik
• Rapportering och uppföljning av kundnöjdhet och garantiärenden till generalagent samt Svenstigs ledning
• Vara flexibel och öppen för att bidra i teamet med administrativ support
• Backup för kundmottagning
• Övrigt förekommande administrativa uppgifter

Vi erbjuder dig självklart nödvändig utbildning i våra system.

Vem är du?

Ditt driv, engagemang och administrativa förmåga gör dig framgångsrik hos oss. Vi ser gärna att du har en avslutad gymnasieutbildning och några års erfarenhet av administrativt arbete och kunskap att utveckla administrativa processer. Din erfarenhet har gjort dig både noggrann och strukturerad. Du gillar att tillhöra ett team där vi samarbetar, ställer upp och följer överenskomna instruktioner och arbetssätt. Du tar eget ansvar för ditt arbete och trivs i en roll som värdesätter din analytiska förmåga.

Du har god IT-vana och har erfarenhet av att arbeta i affärssystem. Tjänsten kräver att du kan formulera dig bra i tal och skrift på svenska. Erfarenhet eller kunskaper av fordonsbranschen är meriterande, men inget krav.

I denna rekryteringen samarbetar Svenstigs Bil AB med Finnveden Säljkraft AB. Ansvarig rekryterare är Johan Sandahl och Alexandra Pettersson. Vänta inte för länge med din ansökan, då vi arbetar med löpande urval.

Välkommen med din ansökan till ett vinnande team!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Finnveden Säljkraft
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 november 2021
  • Ansök senast: 5 december 2021

Liknande jobb


Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024