Administratör / Teamledare

Arbetsbeskrivning

Adecco söker, för kunds räkning, en Administratör / Teamledare för spännande uppdrag inom vår uthyrningsverksamhet!Du kommer att inneha en bred roll med varierande arbetsuppgifter, samt fungera som teamledare och en sammanhållande länk för tre nordiska kollegor.Du kommer att arbeta med varierande administration såsom koordinering, beställning av kontorsmaterial, framtagande av statistik, boka utbildningar, fakturering och anbudshantering.Din roll som teamledare innefattar bl.a. informationsförmedling och uppbyggnad av standardiserande arbetsmallar för det nordiska teamet.Eftersom att en stor del av arbetet utförs i Office paketet är det viktigt att du behärskar dessa program mycket bra.Då vår kund samarbetar med både svenska och utländska företag är det ett krav att du har mycket goda engelska kunskaper, i såväl tal som skrift.Som person är du driftig, har förmågan att fullfölja och är analytisk lagd.Lugn i sinnet, öppen och utåtriktad, noggrann, ansvarsfull, ödmjuk och serviceinriktad är andra karaktärsdrag som beskriver dig som person. Det specifika uppdraget kommer att inledas med en upplärningsperiod på tre veckor, var av en förlagd i England där du ska lära dig företagets interna datasystem.Denna tjänst innebär en uthyrning som ambulerande konsult i vår uthyrningsverksamhet.Vi erbjuder Dig en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.Som ambulerande konsult får Du en unik möjlighet till ett varierande arbete med möjlighet att arbeta i många olika organisationer och en chans att skapa ett brett kontaktnät.

Sammanfattning

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010