Administratör TeamOlmed Jönköping

Arbetsbeskrivning

Vill du hjälpa människor till ett rörligare liv?
TeamOlmed är ett av Sveriges största ortopedtekniska företag med verksamhet i nio regioner och med över 350 anställda. Vi på TeamOlmed har som vision att vara det främsta ortopedtekniska bolaget med de mest nöjda kunderna och medarbetarna. Vårat fokus och det vi arbetar med är att hjälpa människor till ett rörligare och bättre liv genom att tillverka, anpassa och förse patienter med ortopedtekniska hjälpmedel. Vår ambition är att resultatet ska överträffa våra offentliga och privata uppdrags-givares högt ställda krav; vi erbjuder en hög tillgänglighet, ett evidensbaserat arbetssätt och ett omsorgsfullt bemötande. TeamOlmed ägs av det isländska företaget Össur, ett globalt framgångsrikt företag med tillverkning av ortopedtekniska produkter.
I Jönköpings län är vi idag verksamma på samtliga tre sjukhus: Höglandssjukhuset i Eksjö, Länssjukhuset Ryhov i Jönköping samt Värnamo sjukhus. Genom vårt avtal med Region Jönköpings län förser vi regionen med ortopedtekniska hjälpmedel. Vi söker just nu en Administratör till vår klinik i Jönköping som i dagsläget består av cirka 30 medarbetare. Vi bedriver även butiksverksamhet och är en av TeamOlmeds största kliniker i landet.
Dina arbetsuppgifter
Som administratör kommer du att arbeta i vår reception med att registrera och administrera remisser, tidsboka och administrera patientbesök samt svara på samtal. I rollen kommer du att arbeta självständigt med eget ansvar samt samarbeta med teamet som totalt består av 3 medarbetare. Du kommer även att arbeta med extern och internservice och ha varierande och koordinerande arbetsuppgifter.
Vem vi söker
Vi söker dig som har avklarad gymnasial utbildning och några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har mycket god vana av serviceyrket, exempelvis genom reception och administrativt arbete. Du har god datorvana, behärskar svenska flytande i tal och skrift och har goda kunskaper i engelska. Det är meriterande ifall du har arbetat administrativt inom ortopedtekniska branschen eller vården sedan tidigare.
Som person ser vi gärna att du är serviceinriktad, lösningsorienterad, kommunikativ, ansvarstagande och flexibel. Du trivs i att arbeta självständigt såväl som i team och känner dig bekväm i att arbeta i en miljö med högt tempo och snabba förändringar. Du har mycket god förmåga att hålla ordning & reda samt prioritera dina arbetsuppgifter. Har du dessutom ett intresse för klinisk verksamhet och medicinska diagnoser är det ett stort plus.
Vi erbjuder
Som administratör hos TeamOlmed kommer du att arbeta i en värderingsstyrd verksamhet som kännetecknas av högt engagemang och fokus på att hjälpa människor genom att ge bästa möjliga service. Du kommer att arbeta på en dynamisk arbetsplats tillsammans med ett gäng kunniga och engagerade kollegor som gillar att ha kul på jobbet. Du kommer att ha ett koordinerande, varierande och givande arbete som administratör - i slutändan hjälper du människor till ett rörligare liv!
Anställningen
Heltid, tillsvidare. Start omgående eller enligt överenskommelse. TeamOlmed har kollektivavtal.
Ansökan
Vi tar emot ansökningar via Össurs hemsida, vänligen klicka på länken för att komma vidare:
https://ossur.wd3.myworkdayjobs.com/OssurCareersGlobal/job/Jnkping-A6-SE-TeamOlmed/Administratr-TeamOlmed-Jnkping_REQ-1589
Om du redan är anställd hos TeamOlmed ber vi dig att ansöka internt via Workday. Du hittar jobbet genom att logga in i Workday och klicka på ikonen ”Karriär”.
Sista ansökningsdag är 2021-05-13. Vänligen skicka in din ansökan så snart som möjligt, urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TeamOlmed Jönköping Jönköping
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 april 2021
  • Ansök senast: 13 maj 2021

Postadress

Pjäsgatan 2
Jönköping, 55305

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024