Administratör teknik Täby

Administratör teknik Täby

Arbetsbeskrivning

Din nya tjänst
Vill du arbeta på ett högteknologiskt företag med spännande produkter?
Vi önskar tillsätta uppdraget omgående.

Nu söker en av våra största kunder efter en administratör till deras serviceavdelning. Du erbjuds ett roligt och spännande uppdrag i högteknologisk miljö, i synnerligen fina lokaler och med fantastiska medarbetare. Dina kollegor och kunderna du arbetar med finns över hela världen. Detta är en rolig, utmanande tjänst med många kontaktytor.

Ibland kan det bli fel även för dem bästa och det är du som administratör som tar hand om kunders felanmälningar, hjälper kunderna framåt i processen och rapporterar in allt i affärssystemet SAP. Du är delaktig i hela kedjan från första kundkontakt till en hel del kundkontakt via mejl och telefon ingår i arbetet, mestadels på engelska.

Tjänsten är av junior karaktär. För tjänsten har vi större krav på personen än tidigare erfarenhet.
Vår kund sitter i ljusa, fina lokaler i Täby. Tillsammans med härliga medarbetare kommer du befinna dig i en trevlig miljö.

Arbetstid är vanlig dagtid.

Din bakgrund
Rätt person har gymnasieutbildning, egalt vilken inriktning. Kanske har du arbetat något eller några år och prövat på administrativa arbetsuppgifter. Du är digital och får gärna ha arbetat i ett eller flera större ERP-system, med fördel erfarenhet av SAP. För tjänsten krävs goda kunskaper i både svenska och engelska.

Du som person
Personen vi söker vet med sig att den är serviceminded och kan hålla alla dom berömda bollarna i luften. Från tidigare arbeten är du van att kommunicera både muntligt och skriftligt med interna och externa kunder. Vidare är du glad, noggrann, engagerad och ansvarstagande. Att arbeta självständigt är inget problem för dig.

Då kunderna du kommer ha kontakt med finns över hela världen kräver arbetet viss nivå på både muntliga och skriftliga kunskaper i engelska samt svenska. Vår drömkandidat talar/skriver även på franska, spanska, italienska eller tyska.

Din ansökan
Hjärtligt välkommen med din ansökan till denna spännande tjänst. Vid frågor är du hjärtligt välkommen att ringa Christer Johansson 08-120 88 744 eller Sanja Kolar 08-120 88 752. Intervjuer kommer ske fortlöpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Sista ansökningsdag är 16/10-20

Vi ser fram emot att få läsa din ansökan!

Vi erbjuder dig
Som anställd hos oss på Thalamus erbjuder vi en trygg anställning med kollektivavtal(IT/ telekomavtalet inte bemanningsavtalet), friskvårdsbidrag, fast månadslön, pension mm.

På Thalamus är gemenskap en viktig del, vilket gör att vi ordnar AW:s samt sommarfest och julbord. Då brukar alla konsulter dela erfarenheter och glädje med varandra och oss på kontoret.

Din nya arbetsgivare
Thalamus har funnits i 20 år och är nu ett stadigt växande lönsamt konsult- och rekryteringsföretag inom IT & Teknik.

Vi är ett familjärt bolag som i Alvik strand och vår huvudsakliga fokus ligger på konsultverksamhet i Stockholms län.

Våra kärnvärden är snabba och trevliga och att det kommer du att märka i rekryteringsprocessen och om du börjar arbeta hos oss. Om vi skulle beskriva oss själva skulle det vara att vi är ett glatt, kunskapsdrivet gäng vars arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och personligt engagemang. Hoppas du vill bli en av oss?

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Thalamus IT Consulting
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 september 2020
  • Ansök senast: 3 mars 2021

Postadress

Gustavslundsvägen 137
Stockholm, 16751

Liknande jobb


29 november 2024

Order Processing Specialist

Order Processing Specialist

28 november 2024