Administratör Telefoni

Administratör Telefoni

Arbetsbeskrivning

DocuPartner AB har sedan 2002 hjälpt företag och organisationer med effektivisering av den dagliga kontorsverksamheten.
​​​​​​​Vi är idag ett fullserviceföretag för företag och organisationer som vill uppnå effektivitet, kostnadsbesparingar och enkelhet.
Vi erbjuder produkter och tjänster för allt som behövs på ett kontor:


Telefoni -Kontorsmaterial – Profilprodukter – Trivseltjänster – ​​​Dokumenthantering – IT-lösningar – Digital Signage


​​​​​​​Vi finns centralt placerade i Mariehäll/Bromma i mycket trevliga och moderna lokaler med bra kommunikationer och närservice. Vår huvudsakliga marknad är Stockholm men vi har också nationella kunder och levererar över hela Sverige.


Bra kundservice startar med nöjda medarbetare


När vår personal trivs skapar det engagemang, arbetsglädje och förutsättningar för att kunna ge bra service åt våra kunder. Vi arbetar medvetet med att skapa en arbetsplats där alla trivs och känner glädje. För att lyckas i rollen är det viktigt att du har ett eget driv och förmåga att arbeta under eget ansvar. Vi söker dig som är öppen, social och gillar att arbeta både självständigt och tillsammans med andra.
Du är noggrann, har administrativ ordning och reda samt levererar alltid i tid. Du gillar att lösa problem och har förmågan att prioritera dina arbetsuppgifter samt har ett positivt förhållningssätt även när det är mycket på gång.


För att passa som administratör hos oss vill vi att du är:


• Noggrann med detaljfokus
• Serviceinriktad och kommunikativ
• Förmåga att arbeta både självständigt och i team.




Du ingår i avdelningen ekonomi och administration bestående av 4 personer.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- skapa, vårda och uppdatera avtal och kundregister.
- Orderhantering.
- hantera inkommande ärenden och problemlösning kring kundernas telefonabonnemang/telefonväxel.
- daglig kontakt med våra leverantörer samt övriga avdelningar kring implementation/installation. 
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är adminstration och fakturering av kundavtal, kontrollerar och registrar ordrar. Det är meriterande om du har kunskaper inom administration av telefonilösningar.
Du har mycket kontakt med både kunder kollegor och leverantörer främst via telefon och mail. Inom avdelningen har alla sina primära arbetsuppgifter men vi eftersträvar att hela tiden hjälpa varandra med det som behövs.

Kontaktpersoner på detta företaget

Försäljningschef Annette Rising
0722337711

Sammanfattning

  • Arbetsplats: DocuPartner AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 mars 2020
  • Ansök senast: 15 april 2020

Besöksadress

Sjöviksbacken 24
None

Postadress

Box 47215
STOCKHOLM, 10074

Liknande jobb