Administratör till 247 tillsammans Hemtjänst

Administratör till 247 tillsammans Hemtjänst

Arbetsbeskrivning

Med en helhetssyns och öppenhet formar vi vårt dagliga arbete i förhållande till våra kunder.

Vi arbetar där det finns behov och vill genom vårt arbete göra livet bättre för individen och därigenom bygga ett bättre samhälle. I vårt arbete står människan i fokus, och vårt arbete genomsyras av kvalitet, engagemang och utveckling.


Vi satsar på att bli Sveriges bästa leverantör inom service och omvårdnadstjänster och har därför beslutat att satsa på utbildning, kvalitet och engagemang. 24/7 Tillsammans AB bedriver hemtjänstverksamhet i hela Örebro kommun.

Nu söker vi  en administratör  till 247 Hemtjänst.


Vi arbetar där det finns behov och vill genom vårt arbete göra livet bättre för individen och därigenom bygga ett bättre samhälle. I vårt arbete står människan i fokus, och vårt arbete genomsyras av kvalitet, engagemang och utveckling. 


Vi satsar på att bli Sveriges bästa leverantör inom service och omvårdnadstjänster och har därför beslutat att satsa på utbildning, kvalitet och engagemang.



Arbetsbeskrivning



Som administratör arbetar du bl.a. med att:



- Kvalitetssäkra att genomförandeplaner skrivs i tid och följer biståndsbeslut



-Vara delaktig i företagets egenkontroller,



.-Utföra administrativa arbetsuppgifter utifrån enhetens behov.

-Arbeta med schema planering och den dagliga driften av verksamheten tillsammans med enhetschef.



 



Kvalifikationer



Du ska ha:



Någon form av administrativ utbildning.



Goda kunskaper i office-paketet



Goda kunskaper i svenska språket, kunna läsa en formell text och kunna omsätta den i praktiskt arbete. flera språk är meritande men ingen krav.



Arbetat minst 1 år med administrativa arbetsuppgifter och gärna inom hemtjänst.



Det är meriterande om du har god kännedom om socialtjänstlagen, utbildning/kunskaper i arbetsmiljölagen och arbetsrätt samt tidigare arbetet inom Örebro kommun.



Du ska vara trygg, stabil och se relationer i sitt rätta perspektiv. Dessutom har du en personlig mognad och är mycket strukturerad och serviceinriktad. Du har även lätt för att anpassa dig till.



ändrade omständigheter och ser möjligheterna i förändringar. Dessutom är du innovativ och trivs med att komma på idéer och lösningar.


Vi arbetar med kompetensbaserat rekryteringsverktyg som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering. Därför tar vi endast emot ansökningar via ansökningsformuläret.

B- Körkort är ett krav!



Arbetstider



Enligt Schema och överenskommelse.



Lön



Enligt överenskommelse.




Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Cleverex i Örebro AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 november 2020
  • Ansök senast: 13 december 2020

Liknande jobb


Commercial Coordinator

Commercial Coordinator

20 september 2024

20 september 2024