Administratör till 2nd line support för produkt på Tre

Administratör till 2nd line support för produkt på Tre

Arbetsbeskrivning

Välkommen till Tre, telekomaktören som älskar att utmana och utforska. Vi tror på laget före jaget, vi vill ge dig ditt livs bästa ledare, vi älskar olikheter, hatar orättvisor och vi applåderar bra resultat framför långa arbetsveckor. Visst låter det Trevligt?

Nu söker vi vår nästa stjärna till supporten på vår fantastiska avdelning Device Services som är en del av Product Management.

Devices Services är en viktig del av Tre och ansvarar för att utveckla, underhålla och stötta inom allt som har med vår hårdvara att göra. Vi arbetar för att hjälpa kunderna i köpet och användning av hårdvara, hjälp när hårdvaran går sönder och skydd och förnyelse. Vi arbetar både med interna sälj- och servicekanaler men också via starka partnerskapslösningar. Tillsammans möjliggör vi våra kunders fria liv och tar bort krångel. Det ska vara Trevligt att jobba med Tre.

Din nya roll

Som 2nd line support har du det viktiga ansvaret att stötta interna som externa sälj- och service kanaler med säljstöd. Det är alltså till dig vi andra Treor vänder sig till för att lösa de lite trixiga och knepiga ärenden som då och då uppstår. Då du är den som själv ansvarar för funktionen så är rollen bred och innebär bland annat enhetens supportkanaler (till störst del gällande reparationer) och hjälper våra kollegor så att de alltid har rätt svar att ge till våra kunder.

Vi gillar att utmana oss själva och förväntar oss att du gör detsamma. Tillsammans med teamet kommer du identifiera förbättringspotential i nuvarande system och processer, samt att driva utvecklingen av vår supportfunktion. Du kommer att arbeta nära de övriga medarbetarna inom enheten - i synnerhet produktägare och controller – och få en unik erfarenhet och kunskap kring hur en telekomoperatör arbetar med bland annat hårdvarurelaterade tjänster såsom reparation, försäkringar och inbyten.

Du kommer se fram emot att

· Ingå i ett härlig team och arbeta med affärsnära administration, som löser problem!

· Jobba på en av Sveriges bästa arbetsplatser (jajamen! 8 år i rad har vi blivit utsedda till några av de bästa hos Great place to work)

· Ha din arbetsplats på vårt kontor i 3huset, som är byggt för oss treor

Mer om dig

Du har en god vana att ha jobbat med kundcase i en first line support, gära inom telekom. Och du gillar det här med att utreda ärenden och vänder gärna på några extra stenar för att hitta rätt lösning. Har du dessutom 2nd line ärendehantering från en liknande säljstödsfunktion är det ett extra plus. Främst ser vi gärna att du är duktig på att jobba i flera system parallellt, har en god föreståelse för ditt bidrag skapar en helhetsupplevelse för vår kund och dina kollegor.

För att trivas i rollen är du en problemlösare av rang. Och för att vara det tror vi dessutom att du är nyfiken, vill lära, inspireras av andra och vill vara en aktiv deltagare i att knäcka nöten. Du har ordning och reda omkring sig och gillar att ta dig an lite utmanande ärenden på ett klokt sätt. Du behöver kunna uttrycka dig väl i tal och skrift både på svenska och engelska.

Ansökan

Visst blir man sugen? Ansökan sker via denna annons (vi tar ej emot ansökningar per e-mail) och vi jobbar också löpande med rekryteringen. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag – så tveka inte, sök idag!

Varmt välkommen till Tre!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Tre
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 oktober 2021
  • Ansök senast: 26 november 2021

Besöksadress

Entretorget 5
None

Postadress

Entretorget 5
Johanneshov, 12118

Liknande jobb


26 november 2024