OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att 3StepIT har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och 3StepIT en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företaget:
Detta gör 3StepIT i tre steg: Anskaffning där de hjälper sina kunder att finansiera IT-utrustning på ett enkelt sätt, Administrering och användning, där de bland annat erbjuder sina kunder tillgång till en egen portal som ger en samlad vy på var utrustningen befinner sig, vad den kostar per månad och när dess hyresperiod löper ut. Och till sist återtag som syftar till att förenkla utbytesprocessen där 3stepIT hjälper sina kunder vid återlämning eller utbyte och ser till att alla enheter som lämnas tillbaka får ett nytt och förlängt liv.
Nu söker 3 Step IT en ny kollega till sitt huvudkontor i Linköping som får vara med på den fortsatta tillväxtresan.
Arbetsuppgifter:
Rollen som Business Support Specialist är bred och du har ansvar för ett flertal olika moment tillsammans med ditt team. Du jobbar tätt tillsammans med säljavdelningen och stöttar dem vid försäljning och förvaltning av tjänster i form av att etablera nya kunder, skapa avtalshandlingar utifrån avtalsunderlag, hantera finansieringsprocessen och följa upp befintliga affärer. I kundaffären finns det många inkopplade aktörer såsom bankpartners, IT-leverantörer samt interna enheter som exempelvis Back Office som administrerar leverantörsfakturor och utför löpande administrativa uppgifter. Du har mycket kontakt med dessa aktörer och agerar länk mellan dem och dess olika funktioner.
Ytterligare arbetsuppgifter som ingår i rollen:
• Hantera fakturor från leverantörer och partners
• Hantera servicesystem och frågor som kommer in från säljare, kunder eller externa aktörer
• Närvara och stötta säljarna i kundmöten
• Utifrån fastställda processer och regelverk, upprätta och administrera kundavtal
• Koppla krediter och lägga in rätt prissättning till finansieringsavtal
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Gymnasieexamen
• Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Har erfarenhet av kvalificerat administrationsarbete
• Arbetslivserfarenhet inom bankarbete, administrativt arbete eller leasing är meriterande
• Systemvana inom Officepaketet, specifikt inom Excel är meriterande
Du som person är driven och tålmodig i ditt eget arbete samt öppen för nya kunskaper. Du trivs i en roll som spindeln i nätet och att ha många sociala interaktioner i din vardag, därigenom räds du inte för att lyfta telefonen ut mot nya kontakter. Vidare är du en lagspelare som vill se dig själv och ditt team utvecklas tillsammans. Du kan jobba flexibelt och ha många bollar i luften samtidigt. Vi söker dig som ser på utmaningar med en positiv inställning och kan sprida glädje och pepp till ditt team.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Linköping
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Support, Administration, Business, IT, Customer Support, Ekonomi, Leasing, Avtal, Faktura, Lediga jobb, Linköping, heltid, rekrytering, kundsupport, kundtjänst, service, 3 Step IT
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund