Administratör till Aarsleff Ground Engineering AB

Administratör till Aarsleff Ground Engineering AB

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Nu söker vi en strukturerad och kommunikativ Administratör med hög servicekänsla och god IT-vana till Aarsleffs kontor i Gunnilse.

Tjänstens omfattning är på 80-100 %, och är ett vikariat till april 2023. Start är omgående eller enligt överenskommelse.

Om oss
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering-, bemanning- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.

Om företaget
Aarsleff Ground Engineering AB är ett självständigt specialistföretag inom grundläggning med tyngdpunkt på tekniskt utmanande projekt. De erbjuder fullservicelösningar med innovativa metoder, både på land och vatten. Företaget grundades 2004 och är ett bolag inom Aarsleffkoncernen som ägs av ett av Danmarks ledande bolag inom anläggning, Per Aarsleff A/S.

Arbetsuppgifter
I den här rollen får du ett varierande arbete, men de huvudsakliga arbetsuppgifterna innefattar:
• Hantera och svara i växeltelefon
• Hantering av ingående post
• Beställning och administration av bland annat kontorsmaterial och frukost/fika
• Administration av leverantörsavtal samt telefonabonnemang
• Stötta personalen vid olika IT-frågor, samt ansvara för beställning och installation av ny utrustning
• Vara behjälplig med administrativa arbetsuppgifter för olika avdelningar, t.ex. enklare uppgifter inom ekonomi
• Göra det lilla extra och främja för en god trivsel och arbetsmiljö på arbetsplatsen


Kvalifikationer
Du kommer att ingå i en arbetsgrupp tillsammans med ekonomi och rapporterar till ekonomichefen. I ditt arbete kommer du föra kommunikation med kollegor som sträcker sig ut i organisationens alla grenar. Det är därför viktigt att du både uppskattar att prata med människor och förstår värdet av kommunikation. Då du kommer att få många frågor som rör inloggningar och installationer av våra basprogram på telefoner och datorer är det viktigt att du har mycket god datorvana.

Tjänsten är beroende av att du är på plats på kontoret i Gunnilse, där du kommer att vara den första både kollegor och externa parter möter när de kommer in på kontoret. Vi ser att du är duktig på att strukturera ditt arbete och att du också trivs i en miljö där flexibilitet är av stor vikt. Som administratör är du en del av stödfunktionen för organisationen i stort, och vi söker dig som har hög servicekänsla och en positiv inställning.

Övrigt
Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi jobbar med löpande urval och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida. Har du frågor eller funderingar? Kontakta ansvarig Rekryterare Hanna Säreskog på 031-711 98 00.

Välkommen in med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Teresa Åkemar
031-711 98 00
Lisa Nidén
031-711 98 00
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Teresa Åkemar

Teresa Åkemar
031-7119800
Linn Mann

Anna Holmefeldt
031-711 98 00
Anna Holmefeldt

Elin Andersson
031-711 98 00
Anna Berggren
031-711 98 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Göteborg AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 januari 2022
  • Ansök senast: 30 januari 2022

Besöksadress

Odinsgatan 6 , Göteborg
None

Postadress

Odinsgatan 6
Göteborg, 41103

Liknande jobb


27 november 2024