Administratör till Aarsleff Ground Engineering AB

Administratör till Aarsleff Ground Engineering AB

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Nu söker vi en strukturerad och kommunikativ administratör med hög servicekänsla och grundläggande IT-vana till Aarsleffs kontor i Gunnilse. Du blir en del av kontorets stödfunktion och arbetar i en bred roll med varierande arbetsuppgifter.

Tjänstens omfattning är på 50-80% och är ett vikariat som sträcker sig fram till sommaren 2023. Du blir anställd som konsult hos KFX HR-partner och arbetar ute hos kund. Uppdraget startar omgående eller enligt överenskommelse.


Om oss
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering-, bemanning- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vi har en gedigen kompetens inom vårt område och många nöjda kunder som varit med oss från start 1986.

Om företaget
Aarsleff Ground Engineering AB är ett självständigt specialistföretag inom grundläggning med tyngdpunkt på tekniskt utmanande projekt. De erbjuder fullservicelösningar med innovativa metoder, både på land och vatten. Företaget grundades 2004 och är ett bolag inom Aarsleffkoncernen som ägs av ett av Danmarks ledande bolag inom anläggning, Per Aarsleff A/S. De har bland andra projekt nu påbörjat bygget av den nya Masthuggskajen i Göteborg.

Arbetsuppgifter
Denna roll präglas av varierande arbetsuppgifter, men de huvudsakliga arbetsuppgifterna innefattar:

• Vara behjälplig med administrativa arbetsuppgifter för olika avdelningar
• Uppläggning och stängning av projekt i system
• Administrera bl a leverantörsavtal, telefonabonnemang och mailsystem
• Beställa utrustning och vara behjälplig i enklare system
• Uppläggning av nya anställda och vara en del av on boarding-processen
• Beställa kontorsmaterial och utrustning
• Hantera post
• Enklare uppgifter i ekonomisystem
• Göra det lilla extra för att främja god trivsel och arbetsmiljö på arbetsplatsen



Kvalifikationer
Du är en lättsam person som uppskattar att prata med människor och förstår värdet av god kommunikation. I ditt arbete kommer du föra kommunikation med kollegor som sträcker sig ut i organisationens alla grenar.

Tjänsten har ett nära samarbete med ekonomi och lön/HR. Då du kommer ha god insyn i interna system blir du naturligt en stödfunktion när dina kollegor behöver hjälp.


Övrigt
Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi jobbar med löpande urval och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida.

Har du frågor eller funderingar? Kontakta ansvarig rekryterare Paula Jansson på 031-711 98 00.


Välkommen in med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Teresa Åkemar
031-711 98 00
Lisa Nidén
031-711 98 00
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Teresa Åkemar

Teresa Åkemar
031-7119800
Linn Mann

Anna Holmefeldt
031-711 98 00
Anna Holmefeldt

Elin Andersson
031-711 98 00
Anna Berggren
031-711 98 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Göteborg AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 augusti 2022
  • Ansök senast: 25 september 2022

Besöksadress

Odinsgatan 6 , Göteborg
None

Postadress

Odinsgatan 6
Göteborg, 41103

Liknande jobb


Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024

Receptionisttjänst på heltid

Receptionisttjänst på heltid

22 december 2024