OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Nu söker vi en strukturerad och kommunikativ administratör med hög servicekänsla och grundläggande IT-vana till Aarsleffs kontor i Gunnilse. Du blir en del av kontorets stödfunktion och arbetar i en bred roll med varierande arbetsuppgifter.
Tjänstens omfattning är på 50-80% och är ett vikariat som sträcker sig fram till sommaren 2023.
Du blir anställd som konsult hos KFX HR-partner och arbetar ute hos kund. Uppdraget startar omgående eller enligt överenskommelse.
Om oss
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering-, bemanning- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.
Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vi har en gedigen kompetens inom vårt område och många nöjda kunder som varit med oss från start 1986.
Om företaget
Aarsleff Ground Engineering AB är ett självständigt specialistföretag inom grundläggning med tyngdpunkt på tekniskt utmanande projekt. De erbjuder fullservicelösningar med innovativa metoder, både på land och vatten. Företaget grundades 2004 och är ett bolag inom Aarsleffkoncernen som ägs av ett av Danmarks ledande bolag inom anläggning, Per Aarsleff A/S. De har bland andra projekt nu påbörjat bygget av den nya Masthuggskajen i Göteborg.
Arbetsuppgifter
Denna roll präglas av varierande arbetsuppgifter, men de huvudsakliga arbetsuppgifterna innefattar:
• Vara behjälplig med administrativa arbetsuppgifter för olika avdelningar
• Uppläggning och stängning av projekt i system
• Administrera bl a leverantörsavtal, telefonabonnemang och mailsystem
• Beställa utrustning och vara behjälplig i enklare system
• Uppläggning av nya anställda och vara en del av on boarding-processen
• Beställa kontorsmaterial och utrustning
• Hantera post
• Enklare uppgifter i ekonomisystem
• Göra det lilla extra för att främja god trivsel och arbetsmiljö på arbetsplatsen
Kvalifikationer
I ditt arbete kommer du föra kommunikation med kollegor som sträcker sig ut i organisationens alla grenar. Det är därför viktigt att du både uppskattar att prata med människor och förstår värdet av kommunikation. Då du kommer att få många frågor som rör inloggningar och installationer av basprogram på telefoner och datorer är det viktigt att du har mycket god datorvana. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att jobba i affärssystem och/eller administration sedan tidigare.
Tjänsten är beroende av att du är på plats på kontoret i Gunnilse, där du kommer att vara den första både kollegor och externa parter möter när de kommer in på kontoret. Vi ser att du är duktig på att strukturera ditt arbete och att du också trivs i en miljö där flexibilitet är av stor vikt. Som administratör är du en del av stödfunktionen för organisationen i stort, och vi söker dig som har hög servicekänsla och en positiv inställning.
Övrigt
Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag!
Vi jobbar med löpande urval och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida.
Har du frågor eller funderingar? Kontakta ansvarig rekryterare Paula Jansson på 031-711 98 00.
Välkommen in med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Lisa Nidén
031-711 98 00
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Teresa Åkemar
Teresa Åkemar
031-7119800
Linn Mann
Anna Holmefeldt
031-711 98 00
Anna Holmefeldt
Elin Andersson
031-711 98 00
Anna Berggren
031-711 98 00