OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Som den erfarna administratören du är ser du både delarna och helheten, samt förstår vikten av struktur och kvalitet. Du trivs som bäst när du får möjligheten att driva ditt eget arbete framåt och ges stort ansvar för dina arbetsuppgifter, samt arbetar lika bra självständigt som i samarbete med andra. Stämmer denna beskrivning in på dig? Då ser vi fram emot din ansökan!
Tjänsten är belägen i centrala Göteborg på ett modernt kontor med god stämning och där företagets värderingar har stor betydelse för arbetssättet. Det är en självklarhet för dig att se laget före jaget.
Ansvarsområden
Uppdraget består av att utgöra ett allmänt administrativt stöd till olika avdelningar på kontoret. Dina arbetsuppgifter kan komma att innefatta bland annat:
- Utforma administrativa processer och rutiner
- Registrera dokumentation i ärendesystem
- Intern och extern kommunikation via intranätet och e-post
- Hantering av returnerade ärenden
Arbetstider
Tjänsten är på heltid, arbetstiderna är förlagda under vardagar mellan 08-17.
Sappa tillämpar sex månader provanställning.
Kvalifikationer
- Minst 2 års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter
- God svenska samt engelska i såväl tal som skrift
- Goda kunskaper i Office 365
- Vana av en samordnande roll
Meriterande
- Tidigare erfarenhet av att arbeta i Visma
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet, Som person har du ett personligt engagemang och en god förmåga att effektivt driva ditt arbete framåt. Du lär dig snabbt nya saker, har lätt för att samarbeta i team och är bra på att planera och organisera ditt arbete. Struktur, ordning och reda samt att ge exceptionell service är viktigt för dig, precis som att leverera resultat med hög kvalité. Vi ser gärna att du har en förståelse för tekniska lösningar och du ser ny teknik som något spännande. Du är även kommunikativ och har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansökan
2021-08-05, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Elsa Schiötz, elsa.schiotz@randstad.se & Johan Karlsson, johan.karlsson@randstad.se
Om företaget
Sappa är en av de fyra största telekombolag med sitt huvudkontor i Göteborg. De erbjuder bredband, TV, digitala omsorgstjänster och telefoni till nöjda kunder i hela landet. Något som ligger dem varmt om hjärtat är att de på Sappa vill ha trygga och glada medarbetare som lever deras värderingar. Sappa ska tillsammans hjälpas åt att lyfta varandra, stärkta av deras företagskultur. För dem är laget alltid viktigast och något som också visat sig få en positiv effekt på deras relationer med kunder och partners.
Kulturen är ledstjärnan i deras vision, att vara Sveriges kundvänligaste företag, och det är här de och deras kunder anser att de sticker ut jämfört med andra bolag. För att bevara kulturen och känsla av gemenskap, återkommer de ofta till värderingarna i olika former. I alltifrån gruppövningar, utformning av kontoret, samtal med kunder eller besök på styrelsemöten, så ligger deras värderingar till grund för hur de formulerar sig och fattar beslut.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044