Administratör till Acrinova Fastighets AB

Administratör till Acrinova Fastighets AB

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Som administratör hos Acrinova får du möjlighet att utvecklas i en bred administrativ roll, bygga på din kunskap och bredda ditt nätverk inom fastighetsbranschen.

Du kommer arbeta i nära samarbete med dina kollegor och du utgör ett administrativt stöd till den interna affärsverksamheten. Som administratör ansvarar du främst för att ta emot och fördela inkommande ärenden och felanmälningar via telefon och mejl. Du kommer även stötta upp vid objektsvisning och självständigt ansvara för bokning, planering och koordinering av dessa objekt.

Du kommer vara placerad på företagets kontor i Malmö, Hanögatan 1. Arbetstiderna är 07.00-16.00.

I din roll som administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

• Ta emot och hantera felanmälan
• Administrera nyckelsystemet med bland annat in- och utkvittering
• Vårda och utveckla kundrelationer
• Lägga beställningar och ta emot leveranser
• Boka visningar, visa fastigheter och skriva hyresavtal

Tjänsten som administratör är en direktrekrytering till Acrinova som erbjuder en 6 månads provanställning som därefter förväntas övergå till en tillsvidareanställning. Start enligt överenskommelse.

Om dig
Som person är du prestigelös och trivs med varierande arbetsuppgifter i ett högt tempo. Den breda rollen kräver att du har lätt för att organisera, planera och strukturera upp ditt arbete. Med ditt helikopterperspektiv skapar du med lätthet den ordning som krävs för ett effektivt arbete. För att lyckas i rollen har du en god samarbetsförmåga, lätt för att kommunicera och är serviceorienterad.

Vidare tror vi att du som söker är en drivande och social person som trivs i en koordinerande funktion med mycket kundkontakt. Ditt positiva förhållningssätt smittar av sig bland såväl kollegor som kunder.

Viktigt för tjänsten är:

• Tidigare erfarenhet av administration och/eller service
• Svenska och engelska, i tal i skrift
• Goda kunskaper i Officepaketet
• B-körkort

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Acrinova Fastighets AB
Acrinova AB är en börsnoterad koncern med över 200 års samlad kompetens och erfarenhet av fastigheter. Vi tar ansvar för helheten, som ägare, förvaltare och utvecklare av fastigheter. Inom dessa tre affärsområden bedriver vi en stabil och långsiktig verksamhet i Skåne och Blekinge. Vårt fokus ligger på kommersiella fastigheter där vi även erbjuder omfattande fastighetsförvaltning till externa kunder. I erbjudandet ingår ekonomiska och administrativa tjänster med utgångspunkt i närförvaltning. Med kompetens, erfarenhet och bredd levererar vi värden åt våra ägare och trygghet till våra kunder. År efter år.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Ida-Maria Ryberg via ida-maria.ryberg@adecco.se alt. 0736 84 72 91
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Acrinova, Adecco, Skåne, Malmö, administratör, Administratör, Administration, Service, Reception, Kundtjänst,

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 oktober 2021
  • Ansök senast: 19 oktober 2021

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Sommarvikarier – Administratörer PO Halland

Sommarvikarier – Administratörer PO Halland

30 december 2024

Kommunikativ och analytisk projektmedarbetare

Kommunikativ och analytisk projektmedarbetare

2 januari 2025