Administratör till Adtollo i Stockholm

Administratör till Adtollo i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Trivs du i en roll där arbetsuppgifterna ställer höga krav på dig och du får ta stort eget ansvar? Som administratör på Adtollo kommer du främst att arbeta med administration, kontorsservice och möteskoordinering. Vänta inte med din ansökan!

Om Adtollo
Vår kund är programvaruleverantörer för samhällsbyggare. De hjälper sina kunder med projekt-, ritnings- och dokumenthantering, beräkningsuppdrag inom CAD, mätning, och anläggningsprojektering. De är ett familjärt bolag med högt till tak där det är lätt att trivas, det syns på de höga betyg de får i deras medarbetarundersökningar. De sitter i fräscha lokaler centralt på Södermalm i Stockholm, men kommer flytta till Östermalm till januari 2022. Ibland åker de på resor runtom i världen för konferenser och studiebesök. Mer information ges vid eventuellt intervjutillfälle.

Vad innebär jobbet som administratör?
Att arbeta på Adtollo innebär möjligheten att vara med på en spännande resa och samtidigt få en inblick i hur programvarubranschen fungerar. Det dagliga arbetet består främst av att analysera och åtgärda problem som kan uppstå i verksamhetens administration, ha daglig kontakt med kunder, kollegor och leverantörer och se till att den dagliga administrationen löper på smidigt. Förutom det kommer du även att ansvara för avdelningens administrativa arbete, ge administrativt stöd till chefer och andra medarbetare och registrera ärenden och förmedla dem till rätt personer på företaget.

Övriga uppgifter kan vara;
⦁ hantera kursbokningar
⦁ korrekturläsa marknadsutskick
uppläggning utav nya kunder
⦁ uppdatera priser och avtal samt utföra enklare ekonomihantering så som fakturering

Vem söker vi?
För att klara denna tjänst ser vi att du har följande kunskaper;
⦁ Gymnasialutbildning
⦁ Svenska & Engelska i tal och skrift
⦁ God datavana, Officepaketet ( Excel )
⦁ Tidigare erfarenhet av administrativt arbete

Det är dessutom ett plus om du har:
⦁ Arbetat med Ekonomi
⦁ Bekväm med att arbeta i CRM System
⦁ Erfarenhet av Visma business.

Som person är du trygg i dig själv och vill hitta ett jobb att stanna på.
Vi ser att du är välorganiserad samtidigt som du är nyfiken och driven i ditt arbete varje dag!

Intresserad?
Skicka in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt person.
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Mathilda Boethius på telefonnummer: 0735168979 eller via e-post: mathilda@framtiden.com.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 december 2021
  • Ansök senast: 30 december 2021

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


24 oktober 2024

Administratör Farmaci

Administratör Farmaci

23 oktober 2024

Säkerhetshandläggare

Säkerhetshandläggare

23 oktober 2024

Rapportadministratör till Siemens Energy

Rapportadministratör till Siemens Energy

23 oktober 2024