Administratör till Adway med omgående start!

Administratör till Adway med omgående start!

Arbetsbeskrivning

Adway söker nu en administratör som primärt kommer stötta upp med att föra in färdigt content till deras plattform Adway Connect. Som en del av Adway blir du inte bara en viktig person för våra kunder, du har också en stor möjlighet att växa i din roll och inom bolaget. Låter detta som något för dig? Välkommen in med din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Adway grundades efter ett uppvaknande om att HR-proffs ägnar för mycket tid åt att marknadsföra och nå ut till rätt kandidater och inte tillräckligt med tid på att träffa dem. Adway har därför genom sin plattform gjor det möjligt för rekryterare att koppla sig till de bästa talangerna på kandidatmarknaden. Det gör dem genom att kombinera jobbannonsering i sociala medier, automatisering, avancerad mjukvara för maskininlärning och mänsklig expertis.

Som Administratör på Adway arbetar du med att föra in färdigt content till deras plattform Adway Connect. Du kommer ha eget ansvar över slutdelen i deras processled och ser till att rätt bild hamnar med rätt text vid annonsering. Vidare kommer du även immegrera befintliga kunder till deras nya system.

Du erbjuds

Som en del av Adway blir du inte bara en viktig person för våra kunder, du har också en stor möjlighet att växa i din roll och inom bolaget. Du kommer att ha förmånen att arbeta i ett mindre team där du kan påverka stort.

Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket innebär att anställningen kommer vara genom Academic Work men där uppdraget utförs hos Adway. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Föra över innehåll för annonser på sociala medier till vårt system Adway Connect
- Kontrollera innehållet och säkerställa att slutprodukten ser bra ut
- Sätta upp och hantera betalda kampanjer genom Facebook- och Linkedin Business Manager

VI SÖKER DIG SOM
- Har en slutförd gymnasial utbildning
- Har tidigare arbetslivserfarenhet, förslagsvis inom administration, kundservice eller motsvarande
- Har ett tekniskt intresse
- Har mycket goda kunskaper i Svenska och Engelska (tal och skrift

Som person är du


* Noggrann och detaljfokuserad
* Sjävgående och har en förmåga att kunna prioritera
* Initiativtagande


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Göteborg


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 maj 2022
  • Ansök senast: 7 juni 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Administratör till Anstalten Västervik

Administratör till Anstalten Västervik

9 januari 2025

Amanuenser i datateknik

Amanuenser i datateknik

16 december 2024

Mittuniversitetet söker projektassistent i statsvetenskap

Mittuniversitetet söker projektassistent i statsvetenskap

9 januari 2025