OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en noggrann och ambitiös administratör med intresse att ge stöd och hjälp åt andra? Solid Försäkring söker nu en ny kollega till den kommersiella organisationen.
Vem är du?
Du är en serviceinriktad, noggrann och administrativt duktig person som gillar att stödja andra. Du arbetar strukturerat för att komplettera, uppdatera, besvara förfrågningar och legala ärenden internt och kommunicerar externt för att främja samarbetet med våra partners och utveckling av vår affär.
Du kan uttrycka dig på svenska i tal och skrift på affärsnivå. Din utbildningsbakgrund kan vara med varierad inriktning, men minst på gymnasienivå. Om du har erfarenhet av administrativt arbete såsom att skriva och uppdatera av villkor, säkerställa rutiner och kommunicera internt och externt är det meriterande, men viktigast är din personlighet och vilja att utvecklas på Solid Försäkring.
Ditt positiva sätt gör samarbete och kommunikation lättare och avdelningen kan utvecklas med din professionella hjälp.
Vad kommer du att arbeta med?
Du arbetar allmänt supporterande inom avdelningen med administration på uppdrag av den kommersiella organisationen och dess projekt. Det innebär att du uppdaterar, analyserar, registrerar uppgifter och besvarar förfrågningar som kommer från andra avdelningar eller från partners.
Det kan t. ex. handla om att uppdatera i befintliga legala avtal och affärsvillkor, hantera administration som hör till compliance/risk eller att säkerställa rutiner och kommunikation internt och externt via trycksaker, mail eller webbsida. Du ingår vid behov som en extra resurs i kommersiella projekt.
För det bästa samarbetet och utveckling av vår affär stöttar du våra partners och kollegor i det dagliga arbetet.
Ansök idag!
Välkommen med din ansökan, CV och personligt brev, med bifogade betygskopior så snart som möjligt. Vi arbetar med löpande rekrytering så tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag. För frågor om tjänsten, välkommen kontakta CCO Anneli Hörwing på mail anneli.horwing@solidab.se
Vi erbjuder!
Hos oss på Solid erbjuder vi ett arbete med korta beslutsvägar och högt i tak. Hos oss får du uppleva stimulerande affärsdelaktighet med goda möjligheter till både personlig utveckling och utökat ansvar. Vi är ett ovanligt okrångligt försäkringsbolag som ligger i framkant när det gäller nya idéer och koncept samtidigt som vi vill behålla balans och trygghet för våra kunder.
Vi värdesätter!
Här värdesätts ditt engagemang, din personliga inställning och dina värderingar. Våra värderingar: Driven, Open, Innovative, Trustworthy genomsyrar både dig som anställd och våra affärer.
The Resurs Group, which operates through its subsidiaries Resurs Bank and Solid Försäkringar, is the leader in retail finance in the Nordic region, offering payment solutions, consumer loans and niche insurance products. Since its start in 1977, Resurs has established collaborations with over 1,200 retail partners with approximately 35,000 stores and built a customer base of approximately 5 million private customers in the Nordics. Resurs Bank has had a bank charter since 2001 and is under the supervision of the Swedish Financial Supervisory Authority. The Resurs Group, with operations in Sweden, Denmark, Norway and Finland had around 700 employees and a loan portfolio of more than SEK 19 billion at the end of the first quarter of 2016. Resurs has been listed on Nasdaq Stockholm since the 29 of April 2016.
Kontaktpersoner på detta företaget
EvaHolmbäck-Svensson,
042-382140
Gustav Lindhe,
042-623 61 10
KristianPetersson, Gruppchef
042-623 60 21
Eva Engström, Gruppchef
042-383256
Sanja Mik, chef för riskkontrollfunktionen
042-38 21 52
Barbro Tjärnlund, HR Chef
042-382111
Thomas Nilestoff,
+46 72 858 57 73
Marcus Tillberg,
042-382065
Dorotea Norrthon, Gruppchef
042-4504061
Kristian Petersson, Gruppchef
042-623 60 21