Administratör till Afry

Administratör till Afry

Arbetsbeskrivning

Tycker du om att ha en koordinerande roll och trivs i att göra det lilla extra i ditt arbete? Är du en erfaren och strukturerad administratör som tycker att det bästa som finns är att lära dig nya saker? Då kan vi ha tjänsten för dig!


Om tjänsten
Vi söker nu en serviceinriktad administratör till Afry i Stockholm för ett konsultuppdrag. Uppdraget är på heltid med önskat tillträde i början på april och sträcker sig fram till sommaren med möjlighet till förlängning. Tjänsten är med placeringen på företagets kontor i Solna alternativt Liljeholmen. Region Stockholm/Mälardalen är idag 3 administratörer och söker nu en till då Afry håller på att byta affärssystem till IFS som kommer att ske i mitten på april.


Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Support med anbuds-uppdragsregistrering i CRM för de som ej har licenser.
• Registrering av underkonsulter
• Inköpsorder för underkonsulter
• Support med tidrapportering för underkonsulter
• Kontering av leverantörsfakturor
• Bokning av externa föreläsare etc.
• Skapa trivsel på kontoret
• Koordinera för olika konferenser
• Stöttning till uppdragsledare som tex, prislistor, uppföljning av ny budget/prognos samt stängning av projekt.


Vem är du?
För att passa in i rollen som administratör ser vi att du har erfarenhet av administration och koordinering samt att du har jobbat med IFS tidigare. Du behöver vara flytande i det svenska språket i såväl tal- som i skrift, samt ha goda kunskaper i MS Office.

Vi ser att du är administrativt lagd där ordning och struktur är något som genomsyrar ditt sätt att arbeta. Vidare är du flexibel, växlar lätt mellan olika arbetsuppgifter och har lätt att ta både ansvar och initiativ. Samtidigt behöver du vara lösningsorienterad och tycka om att ha kontakt med uppdragsledare och ev någon kund. För att trivas i rollen tror vi att du tycker om att jobba självständigt, har lätt för att samarbeta med dina kollegor och att du vill bidra till en positiv gemenskap.


Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.



Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 februari 2023
  • Ansök senast: 28 februari 2023

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024