Administratör till Ahréns Åkeri AB

Arbetsbeskrivning

Ahréns Åkeri AB är en internationell logistikkoncern som omsätter ca 250 mkr och sysselsätter runt 200 anställda över stora delar av Nordeuropa.
Huvudkontoret ligger sedan 2017 i nybyggda lokaler utmed E4 i Södertälje.
Som följd av stark utveckling på marknaden behöver vi nu ytterligare hjälp på den administrativa sidan. Tjänsten går att anpassa efter den sökandes förutsättningar men vi ser gärna en kandidat som är kvick och duktig på att hålla flera bollar i luften. Tilltänkta arbetsuppgifter är hantering och registrering av transporter, viss planering samt kontakt med kunder och leverantörer.
Erfarenhet av branschen är meriterande liksom tidigare personalansvar eller annan typ av försäljning med kundkontakt, gärna inom B2B.
Vi är dock också öppna för kandidater med annan bakgrund som har rätt inställning och vilja att lära sig nya moment. Personliga egenskaper är således särskilt viktigt eftersom arbetet sker i tätt samarbete med andra kollegor.
Vi önskar få ansökan endast per mail till goran.sovilj@ahrensakeri.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AHRÉNS ÅKERI AB SÖDERTÄLJE
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 december 2021
  • Ansök senast: 31 december 2021

Besöksadress

HANSAVÄGEN 9
SÖDERTÄLJE

Postadress

BOX 2022
SÖDERTÄLJE, 15102

Liknande jobb


Supply Chain Support

Supply Chain Support

26 april 2024

Shipping and Sales Coordinator

Shipping and Sales Coordinator

24 april 2024