Administratör till Aimo Park i Stockholm

Administratör till Aimo Park i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Är du en administrativ stjärna som letar efter nya utmaningar? Här får du vara en del av ett inkluderande team som arbetar tätt tillsammans för att leverera bästa service till Aimo Parks kunder. Välkommen med din ansökan!

OM FÖRETAGET

Under 2019 förvärvade Aimo Park hela Q-Parks svenska verksamhet och blev därmed Nordens ledande parkeringsbolag.

Q-Park etablerade sig på den svenska marknaden genom sitt förvärv av Carpark 2009. Carpark i sin tur grundades 1959 och startade med en enda parkering – Hötorgets parkeringsgarage i centrala Stockholm. Under 1960-talet delade man anläggningen med ett antal sjölejon (ja, du läste rätt – sjölejon). Hötorgsgaraget finns fortfarande i vår portfölj men är nu garanterat fritt från sjölejon.

OM TJÄNSTEN

Vi på Workz söker nu en administratör till Aimo Park. Du kommer att ingå i Aimo Parks befintliga kundserviceteam och arbeta med att registrera beställningar samt fakturering. Det tillkommer även viss mejlhantering.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt samtidigt som du trivs med att arbeta i ett högt tempo. För att lyckas i rollen bör du även ha ett öga för detaljer samtidigt som du kan skapa ett helhetsperspektiv. Du samarbetar väl med andra men trivs lika bra med att arbeta självständigt. Du kommer ingå i ett team som har nära till skratt och som gillar att ha roligt på jobbet!

VI SÖKER DIG SOM

• Har en fullständig gymnasieutbildning
• Obehindrat behärskar svenska och engelska i tal och skrift
• Har en god datorvana
• Har tidigare arbetslivserfarenhet, gärna inom service


PRAKTISK INFORMATION

Uppdragsgivare: Aimo Park
Start: v.41
Placering: Stockholm, Liljeholmen
Omfattning: Heltid, Visstidsanställning t.o.m 2023-03-31
Arbetstider: Vardagar 07:45-16:30
Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas
Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

VI ERBJUDER DIG

Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice.

Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor, en dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.

OM WORKZ

Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder dig en trygg, fast anställning med kollektivavtal. Vi tar ansvar för din kompetensutveckling, vi coachar och ger feedback - allt för att säkerställa att du får en lång och framgångsrik tid inom kundserviceyrket.

Vi ger dig grunden för ditt fortsatta yrkesliv. Vi vill att du ska vara den bästa möjliga kundservicemedarbetaren. Därför investerar vi både tid och pengar på att certifiera dig. Det gör vi för både din, Workz och våra uppdragsgivares skull. Certifieringen bygger på en rejäl grundutbildning följd av olika träningspass och löpande coachning och utvärdering, allt med fokus på dina egna utvecklingsbehov. Det kommer göra dig mer effektiv, trygg och glad på jobbet.

Tjänsten omfattas naturligtvis av kollektivavtal, vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande lön, semester och pension.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrica Engbrink

Jonas Norén

Emmy Angeklint

Sanna Larsen

Daniel Topic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 september 2022
  • Ansök senast: 20 oktober 2022

Besöksadress

Stadsgården 10 11645 Stockholm
None

Postadress

Stadsgården 10
Stockholm, 11645

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024