OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Aimo park
We are a parking company. Always have, and always will be. But what that means, is up to us. By rethinking how parking can influence mobility and simplify people´s everyday lives – we have embarked upon a journey. Through innovations and with people in focus, we want to make a difference. With courage and passion we are wondering - are you ready to join us?
Nu söker vi en strukturerad och driven administratör som vill vara med på vår förändringsresa.
Rollen som administratör innebär att du stöttar våra chefer inom enheten för att underlätta och säkra upp leverans till våra kunder. Du kommer bland annat att arbeta med att:
• Samla in underlag för uppdatering av intern befintlig data likväl som data mot våra kunder
• Vara enhetens kontaktperson gentemot interna avdelningar för att kunna svara på frågor rörande enhetens anläggningar
• Upprätta och förvalta olika processen så som indexeringar och taxajusteringar
• Säkerställa utefter behov nyanställda medarbetares pre- och onboarding
• Administrera schemaläggning
• Kontera och fakturera
• Supportera insamling av data för hela enheten
Du kommer även att vara delaktig i delar av säljprocesser och stötta i efterarbetet och administrationen av parkeringsanläggningar. Du kommer även att stötta i kundrelaterade frågor.
För att trivas hos oss tror vi att du har hög organisatorisk förmåga med en strukturerad inriktning. Förmåga att prioritera och bekväm med att fatta egna beslut. Förmåga att tolka resultat och trender utifrån tillgänglig data.
Du behöver vara lösningsorienterad, engagerad, strukturerad, vågar utmana befintliga arbetssätt.
Vi söker dig som har erfarenhet
Av minst 2 års administrativt och självständigt arbete. Du har arbetat serviceinriktat både internt likväl som mot externa kunder. Erfarenheter av att arbeta med bokföring eller ekonomisk uppföljning. Kunna tolka data och hitta avvikelser. Du har gymnasieutbildning, ekonomisk och/eller administrativ inriktning. Dina språkliga kunskaper är mycket goda i både svenska och engelska. Din erfarenhet i olika administrativa system så som Word, Excel och PowerPoint är goda.
Om tjänsten
Det här är en nyinrättad tjänst vilket innebär att du kommer kunna påverka dess utformning. Tjänsten är på 50 % deltid och i första hand är du placerad i Luleå.
Vill du bli en av oss?
Vill du vara med på en spännande resa tillsammans med oss?
Vi ser fram emot att få din ansökan senast 2021-02-04 och vi kommer att börja kalla till intervjuer fortlöpande.
Välkommen med din ansökan!
Har du eventuella frågor om tjänsten kontakta Patrik Landström Tel. 0720-92 21 04
Mer om våra planer för framtiden kan du läsa på www.aimopark.se