OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OM AIMO PARK SVERIGE
Under 2019 förvärvade Aimo Park hela Q-Parks svenska verksamhet och blev därmed Nordens ledande parkeringsbolag. En stabil grund där vi kan fortsätta att växa och bygga vidare på.
Q-Park etablerade sig på den svenska marknaden genom sitt förvärv av Carpark 2009. Det officiella namnbytet gjordes två år senare, då Q-Parks nya företagsprofil också började användas i svenska parkeringsanläggningar. Carpark i sin tur grundades 1959 och startade med en enda parkering – Hötorgets parkeringsgarage i centrala Stockholm. Under 1960-talet delade man anläggningen med ett antal sjölejon (ja, du läste rätt – sjölejon). De tidigare cirkusdjuren tillhörde en något excentrisk företagare och hystes in i 100-sektionen, där de gav upphov till myten att man kunde råka köra in i ett sjölejon när man parkerade sin bil. Hötorgsgaraget finns fortfarande i vår portfölj men är nu garanterat fritt från sjölejon.
Är du serviceinriktad och är flink med administration? I så fall är detta tjänsten för dig Workz söker en kundservicemedarbetare/administratör till Aimopark!
ROLLEN
Som administratör på AimoPark Sverige arbetar du som en i teamet affärsstöd, i tjänsten ingår också att administrera bokningar, avtal samt kort- och nyckel hantering.
Kundservice består idag av 23 härliga kollegor och är uppdelat i två arbetsgrupper; kundstöd och affärsstöd och det är till gruppen affärsstöd vi nu söker förstärkning.
DINA PRIMÄRA ARBETSUPPGIFTER
• Hjälpa affärsstödsgruppen med registrering
• Kommunicera och följa upp ärende med andra interna avdelningar
• Arbeta med övriga administrativa uppgifter
VI SÖKER DIG SOM
Är i början på karriären inom kundservice, teknisk support, B2C eller liknande roller.
• Talar och skriver svenska och engelska obehindrat på både
• Är van att jobba med modern teknik
• Har en fullständig gymnasieutbildning
• Gillar administration och handläggning
INFORMATION
Du blir anställd hos Workz som är specialiserade på kundservice och starten är snarast och är på visstid 4 månader framåt. Tjänsten är på heltid. Du jobbar från Aimos lokaler i Johanneshov och arbetar vanliga kontorstider.
YTTERLIGARE INFORMATION
Har du frågor och funderingar om denna tjänst kontakta rekryterande chef amy.gudjonsson@workz.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrica Engbrink
Jonas Norén
Emmy Angeklint
Sanna Larsen
Daniel Topic