Administratör till Allmänna reklamationsnämnden i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Allmänna reklamationsnämnden (ARN) är en myndighet. De avgör ärenden där konsumenter är i tvist med företag. ARN avgör tvister på ett snabbt och enkelt men ändå rättssäkert sätt. De erbjuder ett alternativ till att få sin tvist prövad i domstol. ARN fattar beslut som är en rekommendation om hur ärendet ska lösas. Innan konsumenten anmäler ärendet måste företaget sagt nej till konsumentens krav. ARN har ingen rådgivning. Arbetsgivare: Novare Bemanning.

Gillar du att arbeta administrativt? Vill du arbeta med administration på en myndighet i Stockholm som prövar många typer av konsumenttvister? Har du gymnasieutbildning och relevant arbetslivserfarenhet? Då har vi ett spännande uppdrag för dig! Just nu söker Allmänna reklamationsnämnden efter en administratör till deras kontor i Stockholm.

För att lyckas med just din ansökan, tror vi på ett starkt samarbete som gör att vi på Novare Bemanning bland annat erbjuder dig värde genom karriärsamtal, intervjuträning och välarbetad marknadsföring av din profil under processens gång. Låter detta som en möjlighet för dig? Då är du varmt välkommen med din ansökan redan nu! 

Om uppdraget

Vi på Novare är en stolt och godkänd leverantör av det statliga ramavtalet i Sverige. Vi söker nu efter dig som vill jobba administrativt. Allmänna reklamationsnämnden i Stockholm letar efter en administratör som kommer att tillhöra kanslienheten. I rollen som administratör kommer du att bland annat arbeta med registrering och hantering av ärenden. Placeringsort är deras kontor på Kungsholmen i Stockholm. På Allmänna reklamationsnämnden arbetar ca 45 medarbetare.

Exempel på övergripande arbetsuppgifter 

Registrera nya ärenden
Registrera in handlingar i pågående ärenden
Expediera beslut


Krav för tjänsten

Gymnasium eller likvärdig utbildning
Kunskaper i MS Office eller likvärdigt
Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.
Erfarenhet av inregistrering av handlingar i ärehanteringssystem


Uppdragsperiod och omfattning 

Uppdraget är på heltid under kontorstider med start den 3 oktober med ca 6 månaders uppdragslängs, med möjlighet till förlängning.



Ansökan 

Då urval sker löpande kan tjänsten komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Var därför beredd med din ansökan redan nu. Sista ansökningsdag är 2022-09-22. Du är varmt välkommen! 

Notera att vi tyvärr inte tar emot ansökningar via mail med anledning av GDPR. Om du däremot har frågor eller funderingar kring tjänsten så får du gärna kontakta Miranda Nilsson på miranda.nilsson@novare.se.

Hoppas vi ses! 

Som konsult hos oss

Som konsult hos oss får du en dedikerad konsultchef som du träffar regelbundet. Du får även karriärsamtal samt tips och tankar för din utveckling. Vi har en aktiv feedback kultur med fokus på positiv utveckling, intervjuträning inför nya möjliga uppdrag och tillgång till möjliga uppdrag inom Novare koncernen.

Novare Bemanning erbjuder bemanningstjänster till offentlig och privat sektor. Vi vill bygga ett nytänkande bolag med fokus på att få kandidater, kunder och konsulter att förstå, utveckla och formulera sina behov. Genom oss ska man få relevant och tydlig guidning oavsett om du är arbetssökande, redan anställd konsult eller uppdragsgivare.

Novare Koncernen är ett av Sveriges ledande HR Serviceföretag som årligen genomför ca 600 rekryteringar samt många bemannings och interimsuppdrag. Novare har funnits i 20 år och startades av Investor. 2014 köpte personalen ut företaget från Investor och ägs idag av nyckelpersoner inom personalen.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Novare Bemanning
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 september 2022
  • Ansök senast: 22 september 2022

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024