Administratör till Almi

Arbetsbeskrivning

Vi söker en Obestånds - inkassoadministratör för ett konsultuppdrag hos Almi Företagspartner i Östersund. Du kommer att arbeta inom Almis Obestånds-funktion.

Arbetsuppgifter:
I arbetsuppgifterna som Obestånds - inkassoadministratör kommer du att arbeta med inkasso, konkurs och obeståndshantering. Arbetet innebär mycket administration samt telefonkontakter med gäldenärer, myndigheter och medarbetare inom koncernen.

Kvalifikationer:
Vi tror att du har en utbildningsbakgrund på minst gymnasial nivå och då företrädesvis inom ekonomi, alternativt att du har arbetserfarenhet inom motsvarande område som kan prövas likvärdigt.
Vi tror att detta jobb även kan vara lämpligt för dig som är nyutexaminerad ekonom från universitetet.
Om du har erfarenhet som inkassohandläggare och har arbetat med frågor som rör såväl konkurser och övrig obeståndshantering är detta mycket meriterande.

Dina personliga egenskaper: Du är noggrann och fokuserad
Du är kommunikativ, med en god förmåga att skapa och upprätthålla goda kontakter med både kunder och kollegor
Du har förmåga att göra (rätt) prioriteringar vid hög arbetsbelastning
Du är en ”lagspelare” med förmåga att jobba i ett team med ett gemensamt mål
Du har goda generella datorkunskaper och är van att arbeta med Office-programmen.

Anställningsform/Sysselsättningsgrad/Arbetstid/Lön:
Visstidsanställning där du kommer att vara anställd av OnePartnerGroup Jämtland.
Heltid.
Dagtid 08.00 - 17.00.
Månadslön.

Övrig information:
Ansökan till tjänsten sker genom att du registrerar CV och ett personligt brev till: www.onepartnergroup.se
Urvalsarbetet kommer att ske löpande varför vi rekommenderar att du gör din ansökan redan idag. Sista ansökningsdag 2024-01-08

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup Jämtland
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 december 2023
  • Ansök senast: 8 januari 2024

Liknande jobb


20 december 2024