OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en ny kollega till huvudkontoret, närmare bestämt till vår HR-avdelning – en organiserad, noggrann och prestigelös person som kommer att supportera avdelningen genom att administrera olika dokument inom ramarna för vår hantering av arbetstillstånd för arbetstagare vi anställer från tredje land.
TJÄNSTEN ÄR EN VISSTIDSANSTÄLLNING PÅ 100% FRAM TILL ÅRSSKIFTET OCH MED TILLTRÄDE SNARAST MÖJLIGT.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att:
Samla in och granska dokumentation och eventuellt begära in kompletterande uppgifter och dokument
Uppdatera listor och uppföljningsdokument regelbundet och sammanställa uppgifter för rapportering
Hålla löpande kontakt med kandidater som söker arbetstillstånd samt vägleda dem och svara på frågor
För denna tjänst är det huvudsakligen dina personliga egenskaper och administrativa färdigheter som är viktigast – vi ser gärna att du är väldigt strukturerad och trivs med den typ av rutinarbete som tjänsten innefattar. Vidare är du van vid att arbeta i Officepaketet samt har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska.
Om oss
ALTEN är ett av Europas ledande konsultbolag med över 33 000 anställda i 30 länder. Vi utvecklar och levererar kompetens till världsledande företag inom branscher som Automotive, Defense & Aerospace, Telecom, Energy och Life Sciences. Hos oss får du en dynamisk arbetsmiljö och blir en del av en stödfunktion som är väldigt viktig för den svenska verksamheten, för att inte tala om att du får jobba med härliga kollegor på vårt nya, fräscha kontor i Göteborg!
Rekryteringen sker löpande – vi ser fram emot din ansökan.
We believe in growing together
Kontaktpersoner på detta företaget
Pontus Kastrup
Peter Ankréus
+4621349931
Patrik Juhlin
+46214404220
Johan Hägg
Johan Hägg
+46709715805
Andreas Forsberg
+46134655889
Stavros Constantinou
+46134655803
David Kronholm
+46317251131
Ulrika Lin
+46317576133
Erik Rosenqvist
+46317221361