OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Är du serviceinriktad, strukturerad och en självgående lagspelare? Just nu söker Atea Sverige i Växjö dig som vill jobba som administratör. Atea erbjuder dig en arbetsplats som präglas av medarbetare som brinner för att bygga Sverige med it, medarbetare som tar personligt ansvar och sätter laget före jaget. Atea kallar sig stolt för landslaget i informationsteknologi.
I rollen kommer du att arbeta med administrativa frågor så som kundupplägg, kundkortsändringar, e-shops ärenden så som användarupplägg, prishantering, avtalssortiment, paket. Du har ett naturligt driv och gillar att jobba med ständiga förbättringar. Du kommer att tillhöra avdelningen APS Admin som ger service till interna säljteam och kundtjänst i olika kundrelaterade frågor. Hos Atea erbjuds du en utvecklande roll där varje dag erbjuder nya utmaningar att lösa tillsammans med dina kollegor.
Uppdraget är ett föräldravikariat som initialt sträcker sig från 1 april 2022 – början av augusti 2023. Eventuell förlängning av uppdraget alternativt mer långvarig anställning kan bli aktuellt på sikt.
Uppdraget är på heltid och arbetstiderna är måndag-fredag 08-17.
Din profil
Som person känner du troligtvis igen dig på följande:
Du har ett proaktivt förhållningssätt och söker lösningar i uppkomna problem där du fungerar konstruktivt både på egen hand och i grupp. Du är driven i ditt arbete och ser alltid till kundens bästa, där återkoppling och dokumentation i alla riktningar är en självklarhet. Du har en positiv inställning till förändring och du vill fortsätta utvecklas i din yrkesroll. Du är bra på att skapa relationer och ger ett förtroendeingivande och trovärdigt intryck. För att trivas i denna roll tror Atea att du är organiserad och trygg med att fatta egna beslut. Atea lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Vi tror att du tidigare har arbetat med administration i någon form, gärna med ekonomisk inriktning. Du behärskar såväl svenska som engelska i tal och skrift. Vidare hanterar du Officepaketet med lätthet och är van att arbeta i såväl affärssystem som i mailklient.
På Inpeople värdesätter vi de kvalitéer som en jämn ålders-och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför vår och våra kunders verksamheter.
Vi tillämpar alltid löpande urval i våra rekryteringsprocesser.
Varmt välkommen med din ansökan!
Om företaget
Atea har samlat it-branschens största hjärtan och snabbaste hjärnor. Vi finns över hela Sverige och har över 2000 kompetenta medarbetare inom alla områden. Specialister som vet vad som krävs för att skapa konkurrenskraft inom exportindustrin, specialister som vet hur it kan bidra med bättre lärande i skolan, specialister som vet hur lokala företag kan växa med it, specialister som vill vara med och skapa vård och omsorg i världsklass.
Om oss
Sedan 2010 är vi specialister på skräddarsydda lösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vår mission, vårt uppdrag som vi jobbat med sedan start, är att hjälpa människor leva livet så som de själva vill leva det. Missionen leder oss på vägen mot att alltid hitta rätt person till rätt plats. Med en kultur som präglas av omtanke och snällhet driver vi Inpeople med passion och ansvar för att bidra till våra kunders framgång.
Inpeople är ett auktoriserat rekryterings – och bemanningsföretag med ambitionen att bidra till en bättre och mer hållbar värld. Vi är en del av Ingroup och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting Group. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi har cirka 300 hel- och deltidsanställda.
Välkommen till ett annorlunda HR-företag!