OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Beskriver du dig som handlingskraftig, nyfiken och noggrann? Då kan du vara Ateas nya administratör! I rollen får du stora utvecklingsmöjligheter på nordens ledande leverantör av it-infrastruktur.
Atea finns i sju länder i Norden och Baltikum och är den näst största it-infrastrukturleverantören i Europa. I Sverige är dem 2 500 medarbetare på ett trettiotal orter. Genom deras expertis hjälper de sina kunder att utforma, implementera, driva och underhålla den it-infrastruktur som deras verksamhet behöver.
Din roll i laget
I rollen som administratör på Atea kommer du arbeta med diverse administrativa göromål, som att ta emot förfrågningar och beställningar från Ateas kunder, skapa och skicka ut avtal, ta fram och förbereda offert- och fakturaunderlag samt sköta krediteringar. Du kommer tillsammans med dina kollegor i gruppen ansvara och förvalta underleverantörsaffären inom Region Stockholm. Gruppen hanterar inkommande frågor av olika slag och karaktär från både externa kunder, samarbetspartners och kollegor vilket innebär att man måste ha förmåga till helhetssyn, vara kundorienterad och noggrann. Rollen kommer att utvecklas över tid vilket innebär att det kommer finnas utrymme att ta sig an andra arbetsuppgifter inom gruppen. Vi ser därför att du är nyfiken som person och vill bidra till utvecklingen av Ateas processer och rutiner.
På Atea blir du en del av ett värderingsstyrt bolag med en stark företagskultur där framåtanda, humor och kamratskap är helt naturligt.
Vad söker vi hos dig?
Dina personliga egenskaper är avgörande för att lyckas i rollen och trivas hos oss. Som administratör ska du vara handlingskraftig, stresstålig och orädd att ta dig an utmaningar. Du är noggrann i ditt arbetssätt, kvalitetsmedveten och du kan med enkelhet prioritera och organisera ditt arbete. Att vara flexibel och ha viljan att hjälpas åt är en nödvändighet. Du är också intresserad av att förstå hur verksamheten fungerar som helhet. Vi ser gärna att du har arbetat i en administrativ och/eller kundnära roll tidigare. Vidare är du nyfiken på att lära dig nya saker, passionerad i det du gör och bidrar med positivitet.
Du kommer att utgå från Ateas huvudkontor i Kista med arbetstider kl. 08-17 måndag-fredag. Tjänsten beräknas starta omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid.
Låter tjänsten som något för dig? Tveka inte på att ansöka redan idag! Urval och intervjuer sker löpande.