OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Aktiebolaget Söder & Co HR Rekrytering Marknad är en del av Aktiebolaget Söder & Co.Vi är ett specialiserat affärsområde inom Marknad, Ekonomi, Teknik och Ledning. Söder & Co HRM förser organisationer i västra Sverige med kvalificerad personal genom bemanning och rekrytering.[ [ För kunds räkning, ett[tillverkningsföretag inom området teknik,[söker vi nu en administratör för kundsupport[på avdelningen After Sales.Tjänsten är ett deltidsvikariat på 60% förlagd till tre dagar i veckan.Du kommer att arbeta med garantianspråkshantering av företagets produkter och blir därmed den viktiga[länken mellan leverantör och säljbolag.[Detta innebär bland annat[att du ansvarar[för produkternas postgång, att du beskriver produktfelet och inväntar svar[efter[analys och reparation.Detta för att slutligen kunna ge svar till säljbolaget[och returnera produkten.Utöver detta kommer du att hantera fakturor[och sköta brevadministration.Kvalifikationer.Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbete.Du bör ha tekniska baskunskaper, gärna inom elektronik.Du behärskar Excel väl samt har goda kunskaper i engelska och svenska.Som person är du serviceinriktad, noggrann och ansvarstagande. Låter detta som något för dig är du välkommen med din ansökan!Ansöker gör du via vår hemsida: www.soderco.se Ansökningarna behandlas löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum!