Administratör till Avesta

Administratör till Avesta

Arbetsbeskrivning

Tjänstebeskrivning
Är du strukturerad, har erfarenhet från administrativt arbete och trivs att arbeta med orderhandläggning? Har du bra samarbetsförmåga och gillar att arbeta i team? Trivs du samtidigt i en roll där du får arbeta lösningsorienterat i ett högt tempo? Då kan du vara den personen som passar till tjänsten som administratör i Avesta!

PerformIQ söker för kunds räkning personer som kan arbeta administrativt med inriktning mot orderhandläggning av transporter. I rollen som administratör kommer du att arbeta som stöd till trafikplanerare som tar emot och planerar order.

I rollen kommer du till exempel att:
• Hantera inkommande ärenden effektivt och korrekt utifrån företagets riktlinjer
• Stöd till trafikplanerare
• Administrera dokumentation och avvikelser


Krav på person
Vi söker dig som vill jobba med administrativa arbetsuppgifter. Det är högst meriterande om du har arbetat med administration, orderhandläggning eller service tidigare. Vidare ser vi att du som söker är initiativtagande, stresstålig och driven. Du är även en person som har ett öga för vad som skall göras, är noggrann och har ett problemlösande mindset.

För att lyckas i rollen som administratör ser vi att du har:
• Mycket god kommunikationsförmåga i svenska i tal och skrift
• Allmänt god datorkunskap
• Allmänt god IT-kunskap och förmåga att snabbt lära sig nya system
• Meriterande med arbetslivserfarenhet inom logistik


Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Arbetstid: 07-16
Plats: Avesta

Om PerformIQ
Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som innesäljare. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQs värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald.

Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ. Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Helena Danielsson Bergström via helena.bergstrom@performiq.se. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Lindmark

Sara Lindmark
0733-537521
Erica Owen

Caroline Gustafsson

Alexandra Berg

Sara Lindmark

Alva Grell

Mattias Söderberg

Petra Davidsson

Mattias Söderberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PerformIQ Work AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 maj 2021
  • Ansök senast: 11 juni 2021

Besöksadress

Hyllie Boulevard 11, Limhamn
None

Postadress

Hyllie Boulevard 11
Limhamn, 21532

Liknande jobb


Supply Chain Support

Supply Chain Support

26 april 2024

Shipping and Sales Coordinator

Shipping and Sales Coordinator

24 april 2024