OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en Administratör med inriktning mot internationella transaktioner. Tjänsten är på heltid med start omgående och sträcker sig över 3 månader.
I rollen som Administratör arbetar du i en bred administrativ roll som innefattar screening av internationella betalningar inklusive kontrollera mottagare och avsändare. Tjänsten passar dig som är administrativt lagd och har en grundläggande ekonomisk förståelse. Vår kund har sitt kontor i centrala Solna och arbetet kommer att kunna utföras från kontoret.
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och bli uthyrd till vår kund.
VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet från administration
- Har goda kunskaper i Office 365
- Kan uttrycka dig flytande på svenska och engelska i både tal och skrift
Meriterande är tidigare erfarenhet från bank.
ÖVRIG INFORMATION
- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04