OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bara Posten Bemanning söker för kunds räkning en Administratör. Tjänsten är på heltid med start omgående och sträcker sig över 3 månader med chans till förlängning.
I rollen som Administratör arbetar du i en bred administrativ roll som innefattar:
- Manuell hantering av ansökningar på privat- och företagskunder.
- Hantering av löpande kundkännedom, genom att granska inkommande KYC och ställa kompletterande frågor.
- Administrativ hantering av offboarding av kunder (brev utskick)
Tjänsten passar dig som är administrativt lagd och har en grundläggande ekonomisk förståelse. Vår kund har sitt kontor i centrala Solna och arbetet kommer att kunna utföras från kontoret.
Bara Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Bara Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Bara Posten Bemanning och bli uthyrd till vår kund.
VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet från administration
- Har goda kunskaper i Office 365
- Kan uttrycka dig flytande på svenska och engelska i både tal och skrift
Meriterande är tidigare erfarenhet från bank.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se