Administratör till Bergnäset i Ö-vik!

Administratör till Bergnäset i Ö-vik!

Arbetsbeskrivning

Söker du en bred administrativ tjänst? Skulle du dessutom beskriva dig själv som en lättlärd person med datorvana? Då kan det här vara tjänsten för dig! Vi söker just nu en Administratör till Bergnäset i Övik!

Om tjänsten
Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt och pågår fram till augusti 2022, med stor chans till förlängning. I administratör rollen jobbar du vanliga kontorstider med flexmöjligheter! Intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag!

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Som administratör kommer du att arbeta brett med ansvar för fakturering och löner. Du kommer ha ansvaret mot en del kunder gällande kundreskontra och andra administrativa uppgifter. Du har även kontakt med arbetsledare och förmän i syfte att samla in information och underlag. Bergnäset håller på att införa nya system och därför är det viktigt att du snabbt kan komma in i dessa och vara en del i arbetet kring införandet. Du förväntas ha en flexibilitet och hoppa in där det behövs, exempel på sådana uppgifter kan vara att hjälpa till med beställning av bland annat kläder och utrustning samt inmatning i system.

Vem är du?
Vi söker dig som är serviceinriktad och duktig på att organisera dina arbetsuppgifter. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenheter från arbete med kundreskontra samt löner, specifikt inom kollektivområdet. Vidare är du en noggrann och strukturerad person med skinn på näsan. Vi tror att du som söker har god datorvana och lätt för att sätta dig in i och lära dig nya system.

Om verksamheten
Vi erbjuder dig en plats i en organisation med goda värderingar, hög säkerhets- och arbetsmiljömedvetenhet och en stark vilja att lyckas och utveckla branschen. Vi strävar efter ett hållbart arbetsliv där alla våra medarbetare ska kunna arbeta säkert, med rätt kunskap och utbildning. Vi tror att det är en bidragande orsaker till att vi har så många nöjda medarbetare och kunder.

Som bolag vill vi spegla våra kunder såväl som samhället i stort och är beroende av medarbetare med olika kompetenser. Vi strävar efter att anställa människor med olika bakgrund och värdesätter den kunskap och erfarenhet det medför.


Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på https://www.poolia.se.

Poolia är ett registrerat rekryterings och bemanningsföretag, vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner.

Kontaktpersoner på detta företaget

Hanna Sjöberg
0720750235
Hanna Sjöberg

Rebecca Pettersson
090-160532
Hanna Sjöberg

Rebecca Pettersson

Natalie Lindwe
072-074 20 21
Natalie Lindwe
072-074 20 21
Rebecca Pettersson
+4690160532
Rebecca Pettersson
+46725344340
Rebecca Pettersson
090160532

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Umeå AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 november 2021
  • Ansök senast: 8 december 2021

Besöksadress

Umestan företagspark, Umeå
None

Postadress

Umestan företagspark
Umeå, 90347

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024

22 november 2024

Lönespecialist

22 november 2024