Administratör till betalningar

Administratör till betalningar

Arbetsbeskrivning

Om uppdraget

Till vår kund söker vi en administratör med lite erfarenhet av betalningshantering, vi söker dig med finansiellt intresse och kan påbörja uppdraget i augusti.
Rollen innebär att registrera kunders insättningar och uttag. Du ansvarar för att betalningar hanteras med hög kvalitet. Du agerar som support i frågor gällande utbetalningar.
Det dagliga arbetet innebär bland annat: • att hantera utbetalningar• avstämning av konton • utföra utlands betalningar • bokföring• hantering av ärenden och frågor gällande utbetalningar

Kvalifikationer och egenskaper

Vi söker dig med akademisk examen med inriktning ekonomi och meriterande med något års arbetslivserfarenhet från en liknande roll. Du är en teamspelare med positiv attityd och inställning. Har du tidigare erfarenhet av skadehantering är detta ett stort plus. Arbetet sker på Svenska och Engelska, därav behöver du kunna prata och skriva på båda språken.

Hur du ansöker

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.

Om Oss

Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Kontaktpersoner på detta företaget

Quest Consulting

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quest Consulting
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 juni 2020
  • Ansök senast: 7 juli 2020

Besöksadress

Upplandsgatan 7 11123 Stockholm
None

Postadress

Upplandsgatan 7
Stockholm, 11123

Liknande jobb


Ekonomiassistent

8 januari 2025