OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vårt uppdrag
Betongfabriken söker nu en administratör. I rollen som administratör kommer du att arbeta med företagets administration med inslag av ekonomiarbete. Du kommer vara den som finns tillgänglig på kontoret, håller i många ärenden och har många kontakter. Är du sugen på en varierande roll och att ha roligt på jobbet? Ansök redan idag!
Arbetsuppgifter
I din roll som administratör kommer du stötta produktionschef och arbetsledare i diverse administrativa arbetsuppgifter som uppkommer i det dagliga produktionsarbetet.
Din profil
Vi söker dig som tycker om att arbeta administrativt. Det är av stor vikt att du är flexibel, stresstålig och noggrann. Du behöver dessutom vara strukturerad, serviceinriktad, ödmjuk och ha lätt för att skapa förtroende.
Du har erfarenhet av att arbeta administrativt och är van vid att använda dator och telefon i arbetet. För att fungera bra och trivas i rollen behöver du ha en utpräglad samarbetsförmåga och servicekänsla. Det innebär att du är uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande och har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra. Som person är du trygg i dig själv och ser positivt på att växla och prioritera arbetsuppgifter.
Övrig information
Tillträde: Augusti
Arbetstid: Måndag-fredag
Lön: fast Lön
Omfattning: Deltid 35-40%
Placering: Örebro
Urval sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Välkommen med din ansökan!
Om kundföretaget
Betongfabriken i Rånnesta är en betongproducent med lång erfarenhet som tillverkar både skräddarsydda och mönsteranpassade betongprodukter till små och stora företag. De har stor erfarenhet av att producera bland annat sockelelement, balkongplattor, suggor, betongrör, spillplattor och hela hus. De använder sig både av ren standardbetong och även specialbetong för att anpassa sig utifrån olika tekniska krav. Den ökade prefabriceringsgraden inom bygg- och anläggningsindustrin är en av deras grundbultar. Betongfabriken är en certifierad betongelementfabrik som jobbar efter ett kvalitetssäkringsprogram som uppfyller Europastandard.
Om Nercia
Nercia är en leverantör inom Bemanning, Rekrytering, Interimsuppdrag och Utbildning som erbjuder högt kvalitativa lösningar. Vår branschinriktning är primärt kvalificerade arbetare och tjänstemän. Vi rekryterar och bemannar både längre och kortare uppdrag utifrån uppdragsgivarens önskemål. Vi är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är medlemmar i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen.
Som anställd är du vår viktigaste resurs och du skall känna dig trygg i din anställning. Vi lägger stor vikt vid att skapa en god relation mellan medarbetare för att skapa en god stämning och arbetsklimat. Därför erbjuder vi friskvårdsbidrag, rabatter på träningsanläggningar, sociala aktiviteter, tillgång till kompetensutveckling och anställning på kollektivavtal.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Blomqvist
Ingela Klingvall
076-317 34 20
Oskar Trulsson
Personalansvarig Stina Ljungström
019-206700
Stina Ljungström
Stina Ljungström
Rickard Algotsson
072-717 90 50
Rickard Algotsson
Madeleine Leo
Stina Ljungström